تاریخ: ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۳۵
بازدید: ۴۳۴
کد خبر: ۱۰۹۱۴۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

غیرقانونی بودن افزایش قیمت شن و ماسه در استان بوشهر

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: هرگونه افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه در استان غیر قابل پذیرش و درصورت مشاهده با واحد‌های متخلف برخورد قانونی می‌شود.
غیرقانونی بودن افزایش قیمت شن و ماسه در استان بوشهر

به گزارش می متالز،  سید حسین حسینی افزود: هرگونه افزایش قیمت جدید انواع شن و ماسه توسط انجمن صنفی مربوطه بدون هماهنگی و ارائه آنالیز و قیمت تمام شده محصول با این سازمان و دبیرخانه کارگروه تنظیم بازار استان غیرقانونی است.

وی گفت: همه واحد‌های تولیدی شن وماسه استان موظف به فروش محصولات خود با قیمت سال قبل بوده و درصورت اعمال نرخ جدید انجمن برخورد قانونی با آنان صورت خواهد گرفت.

حسینی افزود: برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان تیم‌های مشترک گشت بازرسی ادارات صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی در سراسراستان از تمام واحد‌های سنگ شکن بازرسی و روزانه قیمت‌های فروش انواع شن و ماسه را بررسی می‌کنند نموده و در صورت مشاهده گرانفروشی با متخلفین برخورد می‌شود.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی به ویژه قیمت غیر متعارف انواع شن و ماسه مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ واحد رسیدگی به شکایات و یا بصورت درخواست کتبی یا حضوری با ذکر نام واحد سنگ شکن گزارش شکایات خود را به این سازمان ارسال کنند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد