تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۷
بازدید: ۲۶۱
کد خبر: ۱۰۹۶۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رئیس سازمان صمت جنوب کرمان خبر داد:

سرمایه گذاری هلدینگ میدکو در جنوب کرمان

می متالز - مسلم مروجی فرد گفت: نشست مشترک با نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل هلدینگ بین المللی میدکو در راستای سرمایه گذاری هلدینگ میدکو در جنوب کرمان برگزار شد.
سرمایه گذاری هلدینگ میدکو در جنوب کرمان

به گزارش می متالز، «مسلم مروجی فرد» به برگزاری نشست مشترک با نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل هلدینگ بین المللی میدکو، اشاره کرد و افزود: این نشست در راستای سرمایه گذاری هلدینگ میدکو در حوزه معدن، صنایع معدنی و همچنین کشاورزی در جنوب کرمان برگزار شد و در این خصوص بحث و تبادل نظر انجام شد.

رئیس سازمان صمت ابراز کرد: هلدینگ بین المللی میدکو در زنجیره فولاد کشور، بیش از ۴۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری انجام داده است.

وی با اشاره به تشکیل جلسه با نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی و مدیرعامل شرکت پارس معدن تیراژ، اظهار کرد: این جلسه در راستای تصمیم گیری برای تکمیل کارخانه کنسانتره آهن پارس معدن تیراژ برگزار شد.

مروجی عنوان کرد: در این جلسه در خصوص تکمیل این طرح، واردات دستگاه ها و ماشین آلات جدید و همچنین تخصیص تسهیلات برای تسریع در روند تکمیل کارخانه بحث و تصمیم گیری شد.

رئیس سازمان صمت جنوب کرمان بیان کرد: کارخانه کنسانتره آهن با سرمایه گذاری 160 میلیارد ریالی شرکت پارس معدن تیراژ، در ساردوئیه جیرفت فعال می باشد که زمینه اشتغال مستقیم 100 نفر را ایجاد کرده است.

وی در خاتمه تاکید کرد: از اصلی ترین رویکردها و اهداف ما در سازمان صمت، حل مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی، کمک به افزایش تولید این واحدها، فراهم کردن بستر پیشرفت صنعتی منطقه و همچنین جذب سرمایه گذاران به منطقه است تا از این طریق در راستای تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید گام های موثری برداریم.

عناوین برگزیده