تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۱۹
بازدید: ۱۵۱
کد خبر: ۱۰۹۶۶۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد:

پرداخت 25 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به یک واحد تولیدی در شهرستان گالیکش

می متالز - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در دویست و نود و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان گالیکش گفت: از محل اعتبارات سال نود و هشت، بیست و پنج میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به یک واحد تولیدی شهرستان گالیکش پرداخت شده است.
پرداخت 25 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به یک واحد تولیدی در شهرستان گالیکش

به گزارش می متالز، حسین طلوعیان افزود: از محل اعتبارات سال 98، پس از تصویب کارگروه، شش واحد تولیدی شهرستان گالیکش جهت اخذ پنجاه و چهار میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به بانک‌های استان معرفی شده اند که تاکنون یک واحد تولیدی این شهرستان موفق به اخذ بیست و پنج میلیارد تومان تسهیلات از این محل شده است.

وی گفت: در بخش تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز هشت واحد تولیدی گالیکش با نیاز تسهیلاتی بیست و پنج میلیارد تومان به بانک‌ها معرفی شده‌اند که تا کنون دویست و شصت میلیون تومان از این محل به یک واحد پرداخت شده است .

به گفته طلوعیان، تاکنون درخواست تسهیلات دو واحد تولیدی این شهرستان جهت اخذ سی و چهار میلیارد تومان از محل تسهیلات تبصره ۱۸ در کارگروه تسهیل استان مصوب و به بانک‌ها ارسال شده که هنوز این واحدها موفق به دریافت تسهیلات این بخش نشده اند.

عناوین برگزیده