تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۱۷
بازدید: ۱۱۹
کد خبر: ۱۰۹۷۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نوروزی:

تقویب بُعد نظارتی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی گام مهم تحول است

می متالز - نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان گفت: تقویت بُعد نظارتی مجلس از گام‌های مهم تحول‌خواهی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی، اصلاح قوانین قضایی و مبارزه با مفاسد مدیریت شهری است.
تقویب بُعد نظارتی برای مبارزه با مفاسد اقتصادی گام مهم تحول است

به گزارش می متالز، حسن نوروزی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر تحولگرایی و ضرورت این امر در مجلس، گفت: تحول خواهی مورد نظر مقام معظم رهبری باید در مجلس با استفاده از  فکرهای دارای اندیشه، جوانان و مشاورین جوان  رقم بخورد.

نماینده مردم بهرستان و رباط‌کریم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس یازدهم باید از حالت خمودگی و فرتوتی گذشته خارج شود و پوست اندازی کند. به نظر می رسد اگر بخواهیم راه گذشته و هر آنچه که دیگران دیکته کردن را دنبال کنیم، خلاف تحول اتفاق می‌افتد.

نوروزی با تاکید بر تمرکز مجلس بر حوزه اقتصادی، افزود: اقدامات دقیق در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی، اصلاح قوانین قضایی و نظارت قضایی باید انجام شود. این اقدامات را می‌توان با تصویب قوانین و تمرکز بر امر نظارت رقم زد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس یازدهم باید بدون ترس و واهمه بر قوانین مرتبط با حوزه شهری تمرکز کند و با نظارت دقیق عملکرد شوراها و شهرداری‌ها را رصد کند. این امر قطعا موجب کاهش فساد مدیریت شهری خواهد شد.

وی معتقد است: مجلس یازدهم، مجلس تحول‌خواهی است و آینده روشنی را پیش رو دارد. نمایندگان حوزه‌های انتخابیه مختلف نیز با یکدیگر همراه و همدل هستند و به نظر عزم و اراده جدی برای ایجاد تحولات عظیم دارند.

عناوین برگزیده