تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۷
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۱۱۰۰۱۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

۱۸۵ نفر در آلومینای جاجرم جذب می‌شوند

می متالز - فرماندار شهرستان جاجرم در جلسه کارگروه اشتغال از آزمون استخدامی و اشتغال‌زایی برای ۱۸۵ نفر در صنعت آلومینا در ماه آینده خبر داد.
۱۸۵ نفر در آلومینای جاجرم جذب می‌شوند

به گزارش می متالز، در جلسه کارگروه اشتغال آخرین وضعیت اشتغال‌زایی و فرصت‌های شغلی بررسی و مجوز برگزاری آزمون استخدامی ۱۸۵ نفر نیرو  در ماه آینده مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.

به گفته رضا آذری، فرماندار جاجرم طبق گزارش‌ها از اداره صمت شهرستان  از سال ۹۷ تا ۳ ماهه اول سال ۹۹، هزار و ۳۱۷ اشتغال در حوزه‌های مختلف  ازجمله مشاغل خانگی  ایجادشده است.

آن‌طور که آذری  به آن  اشاره کرد در بخش کشاورزی نیز مبلغ ۷ میلیارد  تومان  برای ایجاد اشتغال قرار داده شد که جذب صد درصدی داشت و ۲۰۴ فرصت شغلی را به دنبال داشت.

وی با اشاره به مصاحبه روز گذشته مبنی بر  کاهش ۸.۵ درصدی اعتبارات اولیه شهرستان  اضافه  کرد: امروز مبلغ ۳ میلیارد تومان به این بودجه افزوده شد و این اعتبار بااعتبار اولیه  سال گذشته برابر شد به‌طوری که این مبلغ به ۲۰ میلیارد تومان رسید.

آذری یادآور شد:  این اعتبارات توسط سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور و استان ابلاغ  می‌شود و روند به گونه‌ای است که اعتبارات طی سال در  فصول مختلف ابلاغ می‌شود که قطعاً تا پایان سال اعتبار به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد.

عناوین برگزیده