تاریخ: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۰
بازدید: ۲۲۲
کد خبر: ۱۱۰۰۹۴
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در جلسه هماهنگی پروژه های عمرانی گهرزمین مطرح شد:

۷ پروژه عمرانی این شرکت به زودی افتتاح خواهد شد

می متالز - جلسه هماهنگی پروژه های عمرانی این شرکت ظهر امروز با حضور علی اکبر پوریانی مدیرعامل، مهندس غلامحسین رحیمیان قائم مقام و مدیر مجتمع، حسین دلاوریان معاون اداری و پشتیبانی و برخی مدیران گهرزمین در سالن کنفرانس این مجتمع برگزار شد.
۷ پروژه عمرانی این شرکت به زودی افتتاح خواهد شد

به گزارش می متالز، معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین با اشاره به اقدامات انجام شده گفت: این جلسه با هدف رفع موانع کار و برنامه ریزی برای افتتاح پروژه های عمرانی برگزار شده است.
وی در ادامه گزارشی از وضعیت پروژه های امور عمرانی و زیرساخت ارائه نمود و عنوان کرد: عملیات لوله گذاری به طول 33 کیلومتر و احداث ایستگاه های پمپاژ، مخازن طول مسیر و سایر تأسیسات مربوط به خط انتقال آب از چاههای قطاربنه به اتمام رسیده و تحویل موقت نیز صورت پذیرفته است که در تیرماه سال جاری افتتاح می شود.
دلاوریان همچنین خاطرنشان کرد: با اتمام عملیات اجرایی خط لوله گاز به قطر 20 و 6 اینچ و احداث ایستگاه تقلیل فشار، گاز به لوله تزریق شده و آماده تأمین گاز کارخانه گندله سازی می باشد.
معاون اداری و پشتیبانی گهرزمین، اتمام عملیات اجرای آسفالت بیرونی مجتمع، مجهز شدن گلخانه و خزانه فضای سبز شرکت به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع به سیستم های آبیاری مدرن، احداث پست برق 33/230 کیلوولت شرکت، آغاز عملیات قیرپاشی و آسفالت معابر داخلی مجتمع توسط شرکت کرمان ریسه و بهره برداری از 12 سوئیت مهمانسرا واقع در مجتمع را از دیگر پروژه ها عنوان کرد و افزود: امید است با برنامه ریزی های صورت گرفته، این پروژه ها بزودی افتتاح و به بهره برداری برسند.
در پایان این جلسه مدیرعامل گهرزمین با اشاره بر مجموعه فعالیت های انجام شده در مجتمع از اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته در راستای افتتاح این پروژه ها تقدیر نمود.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده