تاریخ: ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۱۱
بازدید: ۳۱۹
کد خبر: ۱۱۰۱۴۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مصوبه برای مشکلات صنعتگران، معدنکاران و کشاورزان جنوب

می متالز -رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان گفت: در چهارمین کارگروه رفع موانع تولید ۱۸ مصوبه برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی، معدنی و کشاورزی جنوب کرمان به تصویب رسید.
مصوبه برای مشکلات صنعتگران، معدنکاران و کشاورزان جنوب

به گزارش می متالز،  مسلم مروجی فرد رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان گفت: در این جلسه مشکلات ۲ طرح معدنی، ۷ طرح صنعتی و ۶ طرح کشاورزی جنوب کرمان بررسی و با دستور رئیس کارگروه، ۱۸ مصوبه جهت رفع مشکلات اخذ شد.

او افزود: مهمترین دستاورد این جلسه برای کمک به فعالیت واحد‌های تولیدی که بدهی معوق داشته، این بود که بانک‌ها بر اساس مصوبه ستاد تسهیل کشور که در جلسه هزار و ۲۸۰ شورای پول و اعتبار تصمیم گیری شده است، عمل کرده و برای هر واحد متقاضی و دارای شرایط، بعد از اخذ ۷.۵ درصد از مانده بدهی، مابقی را بعد از ۶ ماه تنفس و با تقسیط ۵ ساله اخذ کنند.

مروجی فرد تصریح کرد: از دیگر مصوبات این جلسه در حوزه‌های تامین زیرساخت طرح‌های اقتصادی، تعیین تکلیف بدهی‌های معوق چندین طرح صنعتی و کشاورزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان بیان کرد: این سازمان به عنوان دبیر کارگروه رفع موانع تولید جنوب کرمان، آماده پیگیری کامل تا حصول نتیجه در جهت رفع موانع سرمایه گذاری و مشکلات سرمایه گذاران است.

چهارمین جلسه کارگروه تخصصی تسهیل و رفع موانع تولید جنوب کرمان با حضور اسکندری نسب مدیرکل دفتر جذب سرمایه گذاری استانداری، رئیس و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان، معاون امور دام سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، جمعی از مدیران مربوطه استان و همچنین سرمایه گذاران حوزه‌های صنعتی و معدنی جنوب تشکیل شد.

عناوین برگزیده