تاریخ: ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۲:۴۵
بازدید: ۱۷۵
کد خبر: ۱۱۰۲۶۶
سرویس خبر : آهن و فولاد

اولویت فولاد اکسین رسیدن به تولید ۷۹۰ هزار تن اسلب

می متالز - مدیر تولید شرکت فولاد اکسین خوزستان بالاترین تناژ نورد اسلب در سال ۹۸ و ثبت رکورد نورد ۷۹ هزار تن اسلب با توجه به تغییر سبد محصولات تولیدی در اردیبهشت ۱۳۹۹ را از مهم‌ترین دستاوردهای فولاد اکسین در ۱۱ سال گذشته دانست.
اولویت فولاد اکسین رسیدن به تولید ۷۹۰ هزار تن اسلب

به گزارش می متالز، اهدایی گفت: سال ۹۸ برای شرکت فولاد اکسین خوزستان سال بسیار خوبی بود، این درحالی است که تا قبل از سال ۹۸ تنها ۲۰ درصد محصولات تولیدی ما ورق‌های آلیاژی بوده و ۸۰ درصد تولیدات این شرکت محصولات ساختمانی بودند که به واقع یک انحراف بسیار بزرگ نسبت به ماموریت اصلی شرکت بوده است.

مدیر تولید فولاد اکسین درباره اهداف این شرکت در سال ۹۹ گفت: مهم‌ترین هدف ما در سال جهش تولید رسیدن به تولید ۷۹۰ هزار تن اسلب است که معادل ۷۰۰ هزار تن ورق است. وی ادامه داد: خوشبختانه با برنامه‌ریزی‌های دقیقی که در واحد تولید صورت گرفت، در فروردین ۱۷ درصد و در اردیبهشت نیز به میزان ۲۰ درصد تناژ تولیدات شرکت را افزایش دادیم که رکورد بی‌سابقه‌ای در اکسین است. مدیر تولید فولاد اکسین خاطرنشان کرد؛ طبق برنامه استراتژیک تدوین شده برای سال ۹۹، ۵۵ درصد ورق‌های تولیدی باید مربوط به ورق‌های API و آلیاژی باشد که خوشبختانه در فروردین ۶۵ درصد و در اردیبهشت نیز ۷۷ درصد سبد تولیدات این شرکت به ورق‌های خاص اختصاص یافت و تاکنون از برنامه تعیین‌شده جلوتر هستیم.

عناوین برگزیده