تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۲
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۱۱۰۴۴۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
آزاد:

اجرای مالیات بر عایدی سرمایه راه‌کار مدیریت بازار مسکن/اخذ مالیات از فعالیت دلالان جلوگیری می‌کند

می متالز - نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس، با اشاره به ضرورت اجرای مالیات بر عایدی سرمایه مسکن، گفت: اخذ مالیات از حوزه معاملات مسکن می تواند از فعالیت سوداگران در این بخش جلوگیری کند، از این رو این راهکار نقش موثری در کاهش نرخ مسکن خواهد داشت.
اجرای مالیات بر عایدی سرمایه راه‌کار مدیریت بازار مسکن/اخذ مالیات از فعالیت دلالان جلوگیری می‌کند

به گزارش می متالز، الهام آزاد با اشاره به ضرورت هدایت نقدینگی به سمت بازار تولید مسکن، گفت: متأسفانه در شرایط کنونی نقدینگی سرگردان به جای حرکت به سمت بخش تولید کشور به ویژه تولید مسکن، به سمت بخش خرید و فروش و سرمایه ای بازار هدایت شده است.

نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:همواره سرمایه دار به گونه ای فعالیت می کند که از سرمایه خود بتواند به سود برسد، از این رو در سال های اخیر شاهد تقاضای بالا برای خرید مسکن از سوی سرمایه داران هستیم.

وی ادامه داد: یکی از منابع درآمدی کشور، اخذ مالیات از بخش های اقتصادی است، از این رو توسعه ابزارهای مالیاتی در کشور می تواند به کشور در بحث درآمدزایی کمک کند.

 

ضرورت اجرای مالیات بر عایدی سرمایه مسکن

آزاد با اشاره به ضرورت اجرای مالیات بر عایدی سرمایه مسکن، گفت: اخذ مالیات از حوزه معاملات مسکن می تواند از فعالیت دلالان در این بخش جلوگیری کند، از این رو این راهکار نقش موثری در کاهش نرخ مسکن خواهد داشت.

نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به طور حتم باید راه کارهای مناسب برای هدایت نقدینگی کشور به سمت بازار ساخت و ساز کشور اندیشیده شود.

عناوین برگزیده