تاریخ: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۹
بازدید: ۲۰۳
کد خبر: ۱۱۱۲۶۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
تحقق جهش تولید با دستیابی به مواد اولیه جدید ممکن است

گلایه‌های مدیرعامل چادرملو

می متالز - مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در نخستین جلسه دوره‌ای شورای مدیران در مجتمع صنعتی چادرملو پس از گزارش مدیر مجتمع در خصوص وضعیت تولید و فروش شرکت و درخواست برای رفع برخی موانع توسعه تولید گفت: اگر به دنبال توسعه و تحقق جهش تولید هستیم، هیچ راهی جز دستیابی به مواد اولیه جدید نداریم.
گلایه‌های مدیرعامل چادرملو

به گزارش می متالز، مهندس ناصر تقی‌زاده با گلایه از برخی تصمیم گیرندگان و دیوانسالاری موجود که از بهره‌برداری ذخایر شناسایی شده، جلوگیری کرده‌اند، هشدار دارد: چنانچه هر چه سریع‌تر نسبت به استخراج از ذخایر شناسایی شده و اکتشافات جدید معادن سنگ آهن اقدام نشود، بسیاری از واحدهای فعلی فولادسازی کشور در خطر تعطیلی و یا کاهش تولید قرار می‌گیرند.

مهندس تقی‌زاده تاکید کرد: برای ما تولیدکنندگان و مسوولان و متولیان کشور تکلیف است تا با اتخاذ تدابیر اثربخش در تحقق توسعه همه‌جانبه کشور تلاش کنیم.

وی تصریح کرد: جایگزین کردن معادن بجای نفت با شعار محقق نمی‌شود. تحقق این امر، نیاز به عزم و اراده‌ای قوی و مدیران جسور و کارآمد دارد.

مدیرعامل چادرملو افزود: امروز فولاد کالایی ارزشمند در جهان است و مشخص نیست همین روند تا چند سال آینده وجود داشته باشد. بنابراین تا فرصت باقی است باید بهترین بهره‌برداری را از این صنعت نمود. تقی‌زاده یادآوری کرد: چادرملو این آمادگی را دارد تا با سرمایه‌گذاری در معادن جدید همچنان نقش ارزشمند خود را در صنعت سنگ آهن و فولاد کشور حفظ کند و گام‌های عملی برای توسعه بردارد.

عناوین برگزیده