تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۱۳
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۱۱۱۴۳۸
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

پیگیری احداث اورژانس جدید با کمک شرکت زغال سنگ

می متالز - سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس از پیگیری احداث اورژانس جدید با کمک شرکت زغال سنگ خبر داد.
پیگیری احداث اورژانس جدید با کمک شرکت زغال سنگ

به گزارش می متالز، فروزانفر سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس گفت: کلنگ اورژانس جدید در کنار اورژانس فعلی با اعتبار اولیه حدود ۵ میلیارد تومان در هفته آینده به زمین زده خواهد شد.

او افزود: ۵۰ تخت بستری در این اورژانس پیش بینی شده که از این تعداد حدود ۳۵ تخت بستری و ۱۵ تخت  مراقبت ویژه بزرگسالان و کودکان خواهد بود.

فروزانفر با بیان اینکه از اول مهر ماه رشته فوریت‌های پزشکی در دانشکده پرستاری خواهیم داشت، عنوان کرد: پیگیری کد تخصصی آمبولانس اورژانس کرونا در اولین روز‌های شیوع کرونا انجام شد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس با اشاره به تکمیل شدن آشیانه امداد هوایی در هفته های آینده، اظهار کرد: یکی از پرکارترین اورژانس هوایی کشور اورژانس هوایی شهرستان طبس بوده است.

او با بیان اینکه مجتمع مرکز بهداشت کوثر تا شروع فصل پاییز افتتاح خواهد شد، تصریح کرد:  پیگیری اضافه شدن متخصصان جدید نیز در همان فصل انجام می شود.

فروزانفر با اشاره به انجام غربالگری در دو مرحله در این شهرستان، عنوان کرد: در مرحله اول ۱۰۰ درصد جامعه هدف بالای ۱۵ سال و در مرحله دوم ۹۲درصدجامعه هدف بالای ۱۵ سال غربالگری شده اند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان طبس گفت: یک بخش ویژه کرونا در بیمارستان طبس آماده شده که در شرایط بحرانی از آن استفاده خواهد شد.

او افزود: شهرستان طبس در خراسان جنوبی جزو اولین شهرستان هایی بود که نمونه گیری سرپایی کرونا در آن انجام شد.

فروزانفر بیان کرد:  شهرستان طبس تا کنون   ۱۸  نفر فوتی در اثر بیماری کرونا داشته که  آخرین نفر در تاریخ ۲۳ فروردین ماه جان خود را از دست داده است.

عناوین برگزیده