تاریخ: ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۱
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۱۱۱۶۱۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد:

گزارش‌های مثبت اجازه اصلاح طولانی را نمی‌دهد

می متالز - مدیرعامل کارگزاری آریانوین گفت: رسیدن شاخص روی یک میلیون و دویست هزار واحد به گونه‌ای بود که همگی منتظر واکنش بودند و این انتظار باعث شد روند امروز بازار شکل بگیرد.
گزارش‌های مثبت اجازه اصلاح طولانی را نمی‌دهد

به گزارش می متاغلز، علی مولایی در بررسی بازار روز جاری ضمن بیان طبیعی بودن ریزش عنوان کرد: بورس وارد اصلاحی مانند شرایط یک ماه قبل نخواهد شد چراکه در سهم‌های بزرگ اتفاقات خوب جریان داشته و از سوی دیگر گزارش خردادماه شرکت فولاد نیز رکورد بی‌نظیری از خود (نسبت به ماه قبل و حتی نسبت به مدت مشابه در سال قبل) به جا گذاشت. 


این کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: اتفاق سیاسی، اقتصادی و بین المللی خاصی در بحث تحریم‌ها و انتخابات آمریکا و ... نیز رخ نداده بنابراین می‌توان گفت دلیل بنیادی برای اصلاح عمیق وجود ندارد. 


مولایی به استراحت بازار اشاره و اظهار کرد: این استراحت یک تا ۲ روز طول می‌کشد تا بازار پتانسیل لازم برای عبور از شاخص یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی را جمع کرده و این اتفاق خواهد افتاد. 


مدیرعامل کارگزاری آریانوین در خصوص رشد شاخص پیش بینی کرد: به نظر من قطعا در اسفند ماه ۹۹ شاخص به بالای ۲ میلیون واحد رسیده و هیچ جای نگرانی در این خصوص وجود ندارد. 


این کارشناس بازار سرمایه روند معاملات امروز را بررسی و بیان کرد:ارزش معاملات مجموع بورس و فرابورس با گذشت یک ساعت از بازار به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده که نشان می‌دهد نقدینگی هنوز در بازار وجود داشته و خارج نشده است. 


مولایی خاطر نشان کرد: در این روز‌ها برخی از فعالان به اصلاح پرتفو خود می‌پردازند که اتفاقا فرصتی در اختیار افراد منتظر برای ورود و جابجایی سهم فراهم شد. 


 مدیرعامل کارگزاری آریانوین در پایان اظهار کرد: این روز‌های بازار فارغ از هیجانات، فرصت خوبی برای اصلاح پرتفو و بازنگری سهام پیش روی فعالان قرار داده و روز‌های مغتنم و خوبی است.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!