تاریخ: ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۴۳
بازدید: ۱۸۹
کد خبر: ۱۱۱۷۶۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

۱۰ دستگاه خودرو از محتکران در بوکان کشف شد

می متالز - فرمانده انتظامی بوکان گفت: با همکاری اداره صنعت، معدن وتجارت این شهرستان ۱۰ دستگاه خودرو صفر کیلومتر احتکارشده در یک واحد پارکینگ کشف و توقیف شد.
۱۰ دستگاه خودرو از محتکران در بوکان کشف شد

به گزارش می متالز، سرهنگ سلیمان حیدری، اظهار داشت: این تعداد خودرو در پی گزارش های مردمی مبنی بر دپو خودروهای احتکاری در یک واحد پارکینگ، بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیم‌هایی از ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی خودروهای احتکار شده را  از نوع «پژو پارس» و صفر کیلومتر، متعلق به یکی از نمایندگی‌های خودرو در این شهرستان اعلام کرد و افزود: مالک یا مالکان این خودروها قصد داشتند تا در فرصت مناسبی با توجه به نوسانات قیمت خودرو آن را روانه بازار کرده و به فروش برسانند.

وی ارزش خودروهای کشف را بیش از ۱۵ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: پرونده‌ای در این زمینه تشکیل و پس از دستگیری افراد درگیر در این احتکار به زودی به اطلاع عموم خواهد رسید.

فرمانده انتظامی بوکان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار خودرو توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع‌رسانی کنند تا نسبت به شناسایی و دستگیری عاملان آن اقدام شود.

در پی بروز نوسانات چند وقت اخیر بازار خودرو داخل و سوءاستفاده عده‌ای سودجو از وضعیت موجود، طرح تشدید نظارت و شناسایی عاملان احتکار خودروهای صفر کیلومتر در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفته است.

بوکان در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

عناوین برگزیده