به گزارش می متالز، حسین مدرس خیابانی با اشاره به اینکه روند تولید محصولات در ایران خودرو و سایپا به روزهای اوج برگشته، گفت: در حالی طی دو ماه اول تولید این دو شرکت با افزایش ۱۸ درصدی همراه شده که برای یک میلیون و ۲۰۰ هزار دستگاه هدف گذاری شده است.
وی افزود: تا پیش از این به دلیل شکاف عرضه و تقاضا ممکن بود خودروسازان چندان به کیفیت بها ندهند اما برنامه جدی این است که پس از افزایش تولید به سوی کیفیت و رضایت مشتری گام برداشته شود.
مدرس خیابانی ادامه داد: تحویل محصولات ایران خودرو و سایپا هم ۵۵ و ۵۰ درصد اضافه شده و به شدت بر روی تأمین مواد اولیه متمرکز شده ایم تا عرضه خودرو را افزایش دهیم. با وجود محدودیتها، ۵ میلیون نفر برای ثبت نام اقدام کردند و تنها راه، قرعه کشی فروش فوری و یکساله ۲۵ و ۸۵ هزار خودرو بود.