به گزارش می متالز، غلامرضا سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی در این مراسم با اشاره به شیوه ارزیابی جدید فعالیت شعب بیمه آسیا، آن را از بهترین روشهای ارزیابی وضعیت شعب بیمهای عنوان کرد که از سوی بیمه آسیا و منطبق با استانداردها و مولفههای بینالمللی اجرا میشود. مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا نیز در این مراسم با اشاره به شبکه فروش توانمند بیمه آسیا و با توجه به قدرت مالی این شرکت افزود: طرح جدید درجهبندی شعب با هدف افزایش توان مدیریتی، بهبود فعالیت بیمهگری و ایجاد فضای رقابت سالم و هدفمند اجرا شده است.
وی با اشاره به حوادث طبیعی سال۱۳۹۸ و شیوع ویروس کرونا در پایان سال، بیان کرد: شبکه بزرگ فروش بیمه آسیا با تلاش شبانهروزی خدمات مناسبی به بیمهگذاران ارائه کردند و در مقابل، هیاتمدیره بیمه آسیا نیز با ارائه تسهیلات ویژه به کارکنان و شبکه فروش، به خصوص در زمان شیوع ویروس کرونا، فرآیند ارائه خدمات بیمهای به بیمهگذاران را مدیریت کرد. مدیر عامل بیمه آسیا افزود: در نخستین ارزیابی شعب بر اساس طرح جدید که از سوی معاونت امور استانها و شبکه فروش تهیه و ارائه شد، درجه ۵ شعبه بیمه آسیا شامل شعبه قم (با درجه یک شاخص)، شعبه ابهر (با درجه یک B) و شعب شریعتی تبریز، بلوار زنجان و بلوار فرودگاه مشهد (با درجه ۲) ارتقا پیدا کرد.