به گزارش می متالز، گروه صنعتی آمیکو در بین رقبا و در عرصه صنعت کشور توانسته است با رعایت مستمر حقوق مصرفکننده، ارتقای روزانه کیفیت محصولات و مشتری مداری برند خود را از سایر رقبا متمایز کند. آمیکو با تاسیس بیش از ۵۵ مرکز سرویس خدمات پس از فروش در بیشتر استانهای کشور و ارائه آموزشهای فنی و حرفهای دورهای به آنها و افزایش دوره گارانتی محصولات شرکت از ۳۰هزار به ۲۰۰هزار کیلومتر و از یک سال به 3 سال برای خودروهای دیزلی و همچنین از ۳۰هزار به ۴۰هزار و از یک سال به 2 سال در خودروهای بنزینی در داخل کشور، توانسته است خدمات قابل قبولی را به مشتریان عرضه کند.
احداث مراکز آموزش کاربردی خودروها با برخورداری از امکانات و تجهیزات آموزشی و کمکآموزشی و ارائه آموزشهای فنی در زمینه تعمیرات و نگهداری خودروها برای کارکنان و نمایندگیهای خدمات پس از فروش، گامی دیگر برای ارتقای کیفیت محصولات و خدمات از طریق افزایش سطح دانش و تخصص کارکنان است.
گروه صنعتی آمیکو با الگوبرداری از مدل تعالی سازمانی EFQM و پیادهسازی استانداردهای جهانی مدیریت و کیفیت کوشیده است محصولات و خدمات خود را با آخرین فناوری روز دنیا منطبق کند. به همین منظور خط مشی سازمان با در نظر گرفتن اهداف کلان تعریف و ابلاغ شده است. شرکتهای تابعه گروه نیز توانستهاند ضمن عرضه کالاهای باکیفیت و منطبق با استانداردهای داخلی و بینالمللی، با دریافت انواع گواهیهای ملی و بینالمللی پلههای موفقیت را بهعنوان یک برند ملی و فراملی یکی پس از دیگری طی کنند.
این گروه با بهرهگیری از نیروی کاری متخصص و کارآمد با نگاه جامع به تکنولوژی روز دنیا میکوشد تا برند خود را در سطح بینالمللی و بهویژه در زمینه صنایع خودروسازی توسعه دهد و ابقا کند. شرکتهای گروه صنعتی آمیکو توانستهاند ضمن عرضه کالاهای کیفی منطبق با استانداردهای داخلی و بینالمللی و با دریافت انواع گواهیهای ملی و بینالمللی پلههای موفقیت را بهعنوان یک برند ملی و فراملی یکی پس از دیگری طی کنند.