تاریخ: ۰۲ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۲۸
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۱۱۳۱۰۶
استاندار بوشهر:

۱۰۰ درصد اعتبار مصوب پروژه راه‌آهن تخصیص یافت

می متالز - استاندار بوشهر با اشاره به اینکه راه آهن بوشهر باید هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود، گفت: ۱۰۰ درصد اعتبار مصوب پروژه راه آهن تخصیص یافت.
۱۰۰ درصد اعتبار مصوب پروژه راه‌آهن تخصیص یافت

به گزارش می متالز، عبدالکریم گراوند ظهر دوشنبه در نشست شورای معادن استان در استانداری بوشهر اظهار داشت: اتصال استان بوشهر به خط ریلی کشور یکی از نیازهای ضروری استان است و باید برای تحقق این مسئله تلاش جدی شود.

وی با اشاره به اینکه دولت نیز این پروژه را به صورت جدی دنبال می‌کند، اظهار کرد: نمایندگان سابق استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی پیگیری بسیار خوبی در این زمینه داشته‌اند.

استاندار بوشهر پروژه راه‌آهن بوشهر را یک دغدغه اصلی در استان خواند و اضافه کرد: علی‌رغم محدودیت‌های مالی که وجود داشت، این پروژه متوقف نشده است و با جدیت در حال انجام و پیگیری است.

وی با بیان اینکه راه‌آهن بوشهر هم برای این استان و هم برای کل کشور سودمند است، ادامه داد: سال گذشته همه اعتبارات مصوب طرح راه‌آهن بوشهر اختصاص یافت.

گرواند به مشکلات تامین مصالح راه آهن بوشهر اشاره کرد و گفت: تعیین تکلیف معدن مورد استفاده در این طرح هرچه سریع‌تر انجام شود و باید تلاش شود که از ظرفیت‌های معادن استان در این زمینه استفاده شود.

وی بر لزوم تلاش همه دستگاه‌ها برای رفع موانع پیش روی راه‌آهن بوشهر تاکید کرد و افزود: در زمینه واگذاری معادن استان نیز باید کارگروهی برای بررسی صلاحیت متقاضیان تشکیل شود.

عناوین برگزیده