به گزارش می متالز، محسن پورکیانی در نشست هماندیشی مدیران فنی بیمه البرز که به منظور بررسی عملکرد سه ماه اول سالجاری و مقایسه آن با برنامه مدون سال برگزار شد، اظهار کرد: ستاد فنی محور و اساس شرکت است؛ معاونت فنی باید بتواند مشکلات بخش فروش را شناسایی و حل کند. به عبارت دیگر معاونت فنی از مهمترین معاونتها است که علاوه بر نظارت بر مدیریتهای فنی، نتایج فروش را نیز باید راهبری کند. نایب رئیس هیات مدیره، افزود: در بررسی عملکرد سه ماه ابتدای سال جاری، با وجود رشد فروش نسبت به مدت مشابه سال گذشته هنوز به اهداف تعیین شده در برنامه نرسیدهایم و باید براساس برنامه پیش برویم تا جایگاه بیمه البرز ارتقا یابد. مدیرعامل بیمه البرز افزایش فروش بیمههای خرد به ویژه بیمههای زندگی را یکی از اهداف شرکت در سال ۱۳۹۹ عنوان کرد و گفت: همه باید در این مسیر تلاش کنیم. همچنین ایجاد داشبورد مدیریتی برای مدیران و روسای شعب در دستور کار است که از طریق آن عملکرد شرکت به صورت کلی و عملکرد مدیریتهای فنی، شعب و نمایندگان را به تفکیک رشتههای مختلف بیمهای رصد و از آن گزارشگیری خواهد کرد.