تاریخ: ۰۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۵۰
بازدید: ۱۸۳
کد خبر: ۱۱۳۴۷۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام یک کارگزاری بورس به کاربران: ورود ممنوع!

می متالز - امروز کاربران کارگزاری آگاه با مشکل ورود به سامانه های این کارگزاری رو به رو بودند و همین موضوع باعث دلخوری آن ها شده است.
پیام یک کارگزاری بورس به کاربران: ورود ممنوع!

به گزارش می متالز، بعد از بررسی مشکلات کاربران دو کارگزاری بزرگ مفید و فارابی، امروز برخی از کاربران کارگزاری آگاه از مشکلات خود گفتند.

در گذشته و طی چندین مطلب به بررسی مشکلات برخی کاربران کارگزاری های بزرگ از جمله مفید و فارابی پرداخته شد و در آن مطالب به این نکته اشاره گردید که در حالی که حیات این کارگزاری ها به کارمزدهایی که از معاملات کاربران نصیبشان می شود، بستگی دارد اما در ارائه خدمات بسیار ضعیف عمل می کنند و در زمان بروز مشکل کمتر مشاهده شده است که پاسخ کاربران خود را به درستی بدهند.

امروز اما برخی کاربران کارگزاری آگاه از مشکلات خود گفتند. در حالی امروز مورخه 4 تیرماه سال جاری ششمین عرضه اولیه سال 99 در حال انجام است که کاربران کارگزاری آگاه در تلاش هستند تا به صفحه شخصی خود جهت انجام معاملات وارد شوند اما هر بار تلاش آنها با یک جمله رو به رو می شود: فعلا ورود میسر نیست!

یکی از کاربران کارگزاری آگاه گفت: کارگزاری آگاه به واسطه تبلیغات گسترده، توانسته است تعداد زیادی کاربر جذب کند اما پرسش من از مسوولین این کارگزاری این است که آیا به اندازه تبلیغاتی که انجام داده اند، در ارائه خدمات هم موفق بوده اند؟ وی ادامه داد: سایت آگاه یا به روز نیست و یا خدماتی ارائه نمی دهد و این باعث دلخوری کاربران این کارگزاری شده است. این مخاطب گفت: امروز که قصد ورود به صفحه شخصی خودم را داشتم تا معاملاتی را انجام دهم با این تصویر زیر مواجه شدم که در آن از سوی کارگزاری آگاه اعلام شده بود، مشتریان گرامی ضمن عرض پوزش، به دلیل بروز اشکالات فنی در حال حاضر تا اطلاع بعدی، سامانه آنلاین قادر به دریافت سفارش نیست و به محض رفع موانع در دسترس خواهد بود.

همچنین کارگزاری آگاه در پیام دیگری که تصویر آن را در زیر ملاحظه می کنید، دلیل این اختلال را نوسانات برقی اخیر و سوختن مراکز داده دانسته است و اعلام کرده است:

"مشتریان محترم کارگزاری آگاه ضمن پوزش از مشتریان عزیز، متاسفانه مجموعه ای از دستگاه های اصلی احتمالا به دلیل نوسانات برق اخیر در مراکز داده کاملا سوخته و از دسترس خارج شده و بر این اساس سرویس آنلاین دچار اختلال کلی گردیده است. در تلاش هستیم که با جایگزینی تجهیزات در تعطیلات پیش رو امکان انجام معامله را برای روز معاملاتی بعد فراهم کنیم. لازم به ذکر است که تمام شایعات مطروحه در شبکه های اجتماعی مبنی بر هک شدن سیستم های آگاه قویا تکذیب می گردد و جای هیچ نگرانی برای اطلاعات مشتریان وجود ندارد. در تلاش هستیم سفارشات عرضه های اولیه دریافتی را از روش های جایگزین ارسال کنیم. لازم به تاکید است که مجموعه آگاه با تمام توان پیگیر رفع کامل مشکل می باشد. وضعیت بعدی از همینجا اطلاع رسانی خواهد شد".

به هر صورت این وضعیتی در حالی در کارگزاری ها در حال رقم خوردن است که همچنان کارگزاری های بزرگ به واسطه تبیلغات گسترده در حال جذب مشتریان و کاربران بیشتری می باشند و نه تنها کیفیت خود را در مقایسه با گذشته افزایش نداده اند بلکه پاسخگوی این حجم از کاربران هم نیستند. نهادهای ناظر بهتر است هر چه سریعتر به این وضعیت کارگزاری ها ورود کنند تا شاید مشتری مداری با فشار آن ها از سوی کارگزاری ها رعایت شود!

منبع: نبض بورس
عناوین برگزیده