تاریخ: ۰۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۱۵
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۱۱۳۷۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی خرداد ماه؛

ارزش بازار "وبهمن" ۱۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافت

می متالز - ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بهمن در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۱۰ هزار و ۴۷۷ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال به ۳۹ هزار و ۷۱۲ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال رسید.
ارزش بازار "وبهمن" ۱۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافت

به گزارش می متالز، شرکت سرمایه‌گذاری بهمن با سرمایه ۲ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت سرمایه‌گذاری بهمن با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴ هزار و ۴۲۵ میلیارد و ۲۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۲۹ هزار و ۲۳۵ میلیارد و ۵۰۴ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با افزایش ۳۶۸ میلیارد و ۸۵۲ میلیون ریال به ۴ هزار و ۷۹۳ میلیارد و ۸۷۸ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری بهمن نیز با افزایش ۱۰ هزار و ۴۷۷ میلیارد و ۳۳۸ میلیون ریال معادل ۳۹ هزار و ۷۱۲ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریال محاسبه شد.

"وبهمن" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۱۷۶ میلیارد و ۱۰۷ میلیون ریال به مبلغ یک هزار و ۱۱۹ میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۹۴۳ میلیارد و ۳۸۹ میلیون ریال سود کسب کرد .

شرکت سرمایه‌گذاری بهمن طی دوره یک ماهه منتهی به خرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۵۳۹ میلیارد و ۲۷۳ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده