تاریخ: ۰۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۲
بازدید: ۲۰۹
کد خبر: ۱۱۳۷۹۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
طی خرداد ماه صورت گرفت؛

کسب سود ۲۰۴ میلیاردی "خگستر" از واگذاری‌ها

می متالز - شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۲۰۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال سود کسب کرد.
کسب سود ۲۰۴ میلیاردی "خگستر" از واگذاری‌ها

به گزارش می متالز، شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو با سرمایه ۳۹ هزار و ۶۰۵ میلیارد و ۱۳۷ میلیون ریال، صورت وضعیت پرتفوی سرمایه‌گذاری‌ها در دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ماه ۱۳۹۹ را حسابرسی نشده منتشر کرد.

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو با انتشار عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۱ خرداد سال جاری اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده، تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۴ هزار و ۵۰ میلیارد و ۵۱۶ میلیون ریال و ارزش بازار معادل ۱۱۲ هزار و ۸۸۶ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت طی این مدت با کاهش ۲۲۸ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال به ۴۳ هزار و ۸۲۲ میلیارد و ۴۷۵ میلیون ریال رسید. ارزش بازار شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو نیز با افزایش ۶۰ هزار و ۷۰ میلیارد و ۲۶۲ میلیون ریال معادل ۱۷۲ هزار و ۹۵۶ میلیارد و ۹۹۰ میلیون ریال محاسبه شد.

"خگستر" تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل ۲۷۴ میلیارد و ۶۵۶ میلیون ریال به مبلغ ۴۷۹ میلیارد و ۵۸۳ میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت ۲۰۴ میلیارد و ۹۲۷ میلیون ریال سود کسب کرد.

شرکت گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو طی دوره یک ماهه منتهی به خرداد ماه تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده ۴۶ میلیارد و ۶۱۵ میلیون ریال خریداری کرد.

عناوین برگزیده