تاریخ: ۰۶ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۵
بازدید: ۲۱۳
کد خبر: ۱۱۳۸۸۸
سرویس خبر : آهن و فولاد

حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه و دادستان شهرستان میانه در شرکت ملی فولاد ایران

می متالز - فرماندار ویژه و دادستان شهرستان میانه و هیات همراه برای دیدار با مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران در محل این شرکت حضور یافته اند.
حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه و دادستان شهرستان میانه در شرکت ملی فولاد ایران

به گزارش می متالز، دکتر محمدرضا مشایخی معاون استاندار و فرماندار ویژه میانه در ابتدای این دیدار ضمن تشکر از دکتر نادری و شرکت ملی فولاد ایران اظهار داشت: وجود مجتمع فولاد میانه باعث رونق اساسی و تغییر چهره شهر شده است و در این مدت این مجتمع بخصوص مدیریت آن آقای مهندس ناجی توانسته اند با اقدامات بسیار خوب خودشان و همکارانشان یادگارهای خوبی از خودشان باقی بگذراند، که اوج این خدمات را در دوران مبارزه با کرونا در شهرستان میانه دیدیم.

فرماندار میانه در خاتمه سخنانش اظهار امیدواری کرد: امیدواریم در یک هم افزایی با مجتمع فولاد میانه و شرکت ملی فولاد ایران بتوانیم شاهد اقدامات موثری برای افزایش توسعه پایدار و اشتغال جوانان در منطقه باشیم.

در ادامه، محمودیان دادستان میانه نیز ضمن تشکر و سپاس از خدمات انجام شده توسط شرکت ملی فولاد و مجتمع فولاد میانه اظهار داشت: نقش اقتصادی و اجتماعی فولاد میانه و تاثیر مهمی که در تثبیت امنیت در شهرستان میانه داشته بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم که این مسوولیت های اجتماعی تداوم داشته و در توانمندسازی خانواده زندانیان و انجمن حمایت از زندانیان نیز نقش موثرتری ایفا نماید.

در پایان این دیدار، دکتر نادری ضمن خوشامد گویی به فرماندار و دادستان میانه و هیات همراه اظهار داشت: شرکت ملی فولاد ایران همواره از زحمات و حمایت های مقامات شهرستان میانه تشکر و قدردانی داشته و آماده همکاری همه جانبه در راستای مسوولیت های اجتماعی و توانمندسازی محرومین و اقشار آسیب پذیر شهرستان میانه هستیم و مهندس ناجی به عنوان نماینده ما در منطقه در چارچوب موازین قانونی آماده همکاری با مقامات استان و میانه خواهد بود.

وی همچنین افزود: یکی از اهداف شرکت ملی فولاد ایران در راستای توسعه پایدار در منطقه، ایجاد صنایع تبدیلی در حاشیه طرح های فولادی است که بتوانیم تمامی نیازهای واحدهای تولید فولاد را در همین مناطق تولید نماییم.

عناوین برگزیده