تاریخ: ۰۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۳
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۱۱۴۰۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عضو کمیسیون عمران مجلس انتقاد کرد:

چرا وزارت صمت پاسخگوی افزایش قیمت ارزاق اصلی مردم نیست؟

می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: چرا وزارت صمت پاسخگوی افزایش قیمت ارزاق اصلی مردم نیست؟
چرا وزارت صمت پاسخگوی افزایش قیمت ارزاق اصلی مردم نیست؟

مجتبی یوسفی

به گزارش می متالز، مجتبی یوسفی با اشاره به مشکلات معیشتی مردم  گفت: سوال مهمی که در این برهه حساس وجود دارد، علت اصلی گران شدن ارزاق اصلی مردم چیست؟ چرا کسی نیست که برای مردم توضیح دهد. گرانی های لجام گسیخته ای که اتفاق افتاده است، بر چه اساس صورت گرفته است، بنابراین باید مسئولان ذی ربط در این خصوص برای مردم توضیح دهند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه وکارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:  با مشاهده وضعیت معیشتی مردم می توان فشار را بر روی آنها درک کرده و ادامه این وضعیت باعث شده بسیاری از مردم بیکار شده و به دلیل عدم داشتن درآمد پایدار، برای ادامه زندگی دچار مشکل شوند.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: قیمت اجناس و مایحتاج زندگی مردم در حال افزایش است و متاسفانه نظارتی صورت نمی گیرد، قیمت حبوبات، برنج، نان و از طرف دیگر افزایش قیمت مسکن و بالا رفتن اجاره بها منازل مسکونی، فشار سنگینی را برای خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت ایجاده کرده که این وضعیت بسیار اسف ناک است.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: در این شرایط وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت راه و شهرسازی چه وظایفی دارند؟ چرا هیچ مسئولی پاسخگوی کم کاری های خود نیست؟ آیا بود و نبود آنها فرقی می کند؟ لذا باید برای بهبودی شرایط معیشتی مردم فکری جدی کرد و اقداماتی صحیح و عملی انجام داد.

عناوین برگزیده
فاکتور سیاست برای اقتصاد
موسی غنی‌نژاد و فرهاد نیلی در میزگرد گروه رسانه‌ای «دنیای‌اقتصاد» بررسی کردند؛ دولت جدید چگونه موفق خواهد شد؟

فاکتور سیاست برای اقتصاد