تاریخ: ۰۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۱:۳۸
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۱۱۴۳۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سامانه جدید بیمه بیکاری در ۵ استان

می متالز - مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار از راه‌اندازی زیرسامانه جدید بیمه بیکاری در ۵ استان به‌صورت آزمایشی خبر داد.
سامانه جدید بیمه بیکاری در ۵ استان

به گزارش می متالز، مسعود بابایی مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار با اعلام این مطلب اظهار کرد: متقاضیان بیمه بیکاری در ۵ استان قزوین، سمنان، اردبیل، هرمزگان و فارس می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت برای احراز هویت، نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام کنند.

وی به دیگر فرآیندهای مربوط به تکمیل درخواست متقاضیان بیمه بیکاری اشاره کرد و افزود: متقاضیان پس از دریافت نام کاربری و گذر واژه با ورود به سامانه prkar.mcls.gov.ir باید نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند. مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری یادآور شد: پس از طی دوره آزمایشی در ۵ استان مذکور این سامانه در سراسر کشور عملیاتی خواهد شد. وی تصریح کرد: همچنین کسانی که قبلا در سامانه بیمه بیکاری درخواست خود را ثبت کرده‌اند و بیکاری آنان همچنان ادامه دارد زمان ورود به سامانه جدید برای ایشان، از طریق پیامک به اطلاع آنان خواهد رسید.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد