تاریخ: ۰۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۳۶
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۱۱۴۴۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده شهربابک در خانه ملت با انتقاد تند از عملکرد دولت مدعی شد

با برنامه‌ریزی ۱.۵ ساله، می‌توان معضل بیکاری استان کرمان را حل کرد

می متالز - نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در استان کرمان می شود با برنامه ریزی و همراهی طی یک سال و نیم، بیکاری را به کلی برطرف کرد، تصریح کرد: این همه معادن و سرمایه گذار داخلی و خارجی آماده کار است، اما زمینه مهیا نمی شود به دلیل اینکه سیاسی و جزیره ای نگاه شده و ثروت و قدرت برای افراد محدود خاصی تعریف شده است که باید این حصارهای را بشکنیم.
با برنامه‌ریزی ۱.۵ ساله، می‌توان معضل بیکاری استان کرمان را حل کرد

به گزارش می متالز، "مصطفی رضاحسینی قطب آبادی" امروز پنجشنبه پنجم تیرماه در جلسه شورای مشترک قضائی و اداری استان کرمان به مناسبت هفته قوه قضائیه با اشاره به مشکلات استان کرمان از جمله بیکاری، فقر و ... اظهار کرد: متولیان امر یا نمی خواهند یا نمی توانند کاری انجام بدهند.

وی افزود: همواره اعلام می کنیم استان کرمان در زمینه های بسیاری رتبه اول را دارد اما باید به این نکته هم توجه کرد با وجود این همه ظرفیت و پتانسیا در استان اما بیکاری، فساد و فقر نیز در این استان زیاد است.

رضاحسینی با اشاره به اینکه در استان کرمان می شود با برنامه ریزی و همراهی طی یک سال و نیم، بیکاری را به کلی برطرف کرد، تصریح کرد: این همه معادن و سرمایه گذار داخلی و خارجی آماده کار است، اما زمینه مهیا نمی شود به دلیل اینکه سیاسی و جزیره ای نگاه شده و ثروت و قدرت برای افراد محدود خاصی تعریف شده است که باید این حصارهای را بشکنیم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیکاری و فقر دارد ایمان مردم را ضعیف می کند، گفت: این هشدار را به مقامات اجرایی استان می دهم چنانچه نمی توانند کار کرده و سرمایه گذاری نمایند، اجازه بدهند ما نمایندگان وارد صحنه شده و سرمایه گذار را وارد صحنه کنیم. ما کار را راه می‌اندازیم و درخواست این است مقررات و بروکراسی اداری جلوی پای ما را نگیرد.

وی با اشاره به اینکه زشت است برای هر مساله ای مقام معظم رهبری وارد صحنه بشوند، افزود: در سنوات اخیر شاهد هستیم برای هر مشکل و بحرانی بسیج و مردم وارد صحنه می شود، پس دولت چه کاره است؟

رضاحسینی با اشاره به اینکه باید مسوولان اجرائی کم کار و متخلف باید تحت پیگرد قرار بگیرند، افزود: بسیاری از مسوولان اجرایی و اداری در شهرستان ها کارآیی ندارند و ضعیف هستند.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه انتظار داریم با محوریت دستگاه قضائی و کمک دستگاه های امنیتی بر مشکلات فائق بیاییم گفت: اگر سرمایه گذاران را ساماندهی و هدایت نکنیم، به خارج از کشور و استان های دیگر می روند؛ باید امنیت سرمایه گذار تامین شود و در دستگاه های اجرایی یک VIP سرمایه گذاری راه بیندازیم.

عناوین برگزیده