تاریخ: ۱۰ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۹:۴۴
بازدید: ۲۱۱
کد خبر: ۱۱۴۸۶۴
سرویس خبر : قراضه و بازیافت

سرمایه‌گذاری مشترک Thyssenkrupp و Mantro در واحد بازیافت قراضه فولادی در آلمان

می متالز - بخش خدمات مواد گروه صنعتی Thyssenkrupp در آلمان به همراه شرکت Mantro در مونیخ، با سهم برابر در احداث واحد بازیافت قراضه فولاد به اسم MT Industry Recycling همکاری می‌کنند.
سرمایه‌گذاری مشترک Thyssenkrupp و Mantro در واحد بازیافت قراضه فولادی در آلمان

به گزارش می متالز، شرکت Thyssenkrupp آلمان با همکاری 50 درصدی شرکت Mantro اقدام به احداث واحد بازیافت قراضه فولادی به اسم MT Industry Recycling خواهد کرد. هدف این سرمایه‌گذاری مشترک جدید، جمع‌آوری مستقیم ضایعات واحدهای فرآوری فلزات است. شرکت Thyssenkrupp ارزش این سرمایه‌گذاری را افشا نکرد و اظهار داشت که برای ارایه جزییات ظرفیت بازیافت این واحد، زمان بیشتری لازم است.

یکی دیگر از اهداف این سرمایه‌گذاری مشترک که در روز 2 ژوئن ایجاد شده، رسیدن به بازیافت موثرتر قراضه فولادی و بازگشت آن به فرآیند تولید صنعتی و در نتیجه، بهبود ارزش افزوده است.

قراضه فولادی یکی از مناسب‌ترین مواد اولیه برای بازیافت است. در حال حاضر، نیمی از تولید جهانی فولاد با استفاده از قراضه انجام می‌شود. تنها در آلمان، این میزان برابر با 20 میلیون تن قراضه در سال است. طبق منابع خبری بازار، عرضه و تقاضای قراضه در آلمان در ماه ژوئن متعادل بود. با این وجود، قیمت انواع قراضه فولادی در این کشور در ماه ژوئن افزایش داشت.

لازم به ذکر است که شرکت Mantro که در سوی دیگر این سرمایه‌گذاری مشترک قرار دارد، یک شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر با تخصص در توسعه کسب و کار دیجیتال است.

عناوین برگزیده