تاریخ: ۱۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۵۳
بازدید: ۲۷۸
کد خبر: ۱۱۵۵۴۶
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

مصوبات سفر اعضای هیات دولت به اردبیل پیگیری می‌شود

می متالز - نیکزاد، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی مصوبات خوبی برای تکمیل راه‌آهن و توسعه راه‌های اصلی و چهار خطه استان گرفته شد و ما در جایگاه نمایندگان مردم در قوه مقننه این مصوبات را پیگیری خواهیم کرد.
مصوبات سفر اعضای هیات دولت به اردبیل پیگیری می‌شود

به گزارش می متالز، با اشاره به سفر وزرا به استان اردبیل اظهار کرد: با رایزنی‌هایی که در مجلس با وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، صنعت و گردشگری و نیرو داشتیم، قرار شده با اولویت این وزرا در استان حضور یابند که تاکنون دو نفر از این وزرا در اردبیل حاضر شده اند تا از نزدیک در جریان مشکلات و نارسائی‌ها قرار گیرند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در روزهای آینده سفر وزرای دیگر به استان با همراهی استاندار و سایر مسوولان انجام خواهد شد تا با حضور در شهرهای مختلف موضوع مهم حقابه استان از قزل ‌اوزن، ارس و تکمیل سدهای در دست احداث، طرح‌های جامع گردشگری و همچنین توسعه واحدهای صنعتی مورد توجه و هدف‌گذاری قرار گیرد.

نیکزاد گفت: در سفر وزیر راه و شهرسازی مصوبات خوبی برای تکمیل راه‌آهن و توسعه راه‌های اصلی و چهار خطه استان گرفته شد و ما در جایگاه نمایندگان مردم در قوه مقننه این مصوبات را پیگیری خواهیم کرد.

وی به سفر دو روزه وزیر جهاد کشاورزی نیز اشاره کرد و افزود: در این سفر تصمیمات خوبی برای حل مشکل روستائیان و عشایر حاشیه کشت و صنعت مغان و پارس، تأمین اعتبار تکمیل پایاب سد خداآفرین، تسهیل امر سرمایه‌گذاری در بخش توسعه گلخانه‌ها و همچنین تقویت کشت و زرع در اراضی پائین‌دست سد عمارت و کوثر گرفته شد که با پیگیری‌های مستمر زمینه اجرایی آن‌ها را فراهم خواهیم کرد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا چهره استان با تلاش و پیگیری‌ که استاندار اردبیل و مدیران به‌صورت جهادی آغاز کردند، متحول شده و بیش از گذشته به رضایت مردم و افزایش توان اقتصادی و اشتغال آن‌ها کمک کنیم.

عناوین برگزیده