تاریخ: ۱۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۲
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۱۱۵۶۱۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
زارع مطرح کرد:

کاهش ۲۰ درصدی کارمزد معاملات بورس مشوقی برای جذب سرمایه/ بازار بورس تابلوی خوبی برای جذب نقدینگی است

می متالز - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با کاهش هزینه معاملات، حجم معاملات و سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه افزایش یافته و این موضوع موجب تداوم استقبال از بورس شده و سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب خواهد کرد.
کاهش ۲۰ درصدی کارمزد معاملات بورس مشوقی برای جذب سرمایه/ بازار بورس تابلوی خوبی برای جذب نقدینگی است

به گزارش می متالز، رحیم زارع عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه کاهش 20 درصدی کارمزد معاملات سهام در بازار بورس برای جذب نقدینگی اثرگذار است، گفت: با کاهش هزینه معاملات، حجم معاملات و سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه افزایش یافته و این موضوع موجب تداوم استقبال از بورس شده و سرمایه‌گذاران بیشتری را جذب خواهد کرد.

نماینده مردم آباده،بوانات و خرم بید و سرچهان در مجلس تصریح کرد: بازار بورس تنها بازاری است که طی چند سال گذشته و در تحریم‌ها هم نشان داده  بازار خوبی است که می‌توان نقدینگی را به سمت آن و تولید هدایت کرد و در نتیجه تورم را کاهش داد.

وی با بیان اینکه بازار بورس طی سال‌ها نوسان داشته اما روال ثابتی هم داشته است، اظهار کرد: یکی از مشکلات دولت این است که نتوانسته نقدینگی موجود در جامعه را به سمت بازار تولید ببرد و نسبت به این موضوع باید توجه و نظارت بیشتری داشته باشد، اما اکنون هم می‌تواند از ورود این نقدینگی به بازار بورس برای رونق تولید استفاده کند.

عناوین برگزیده
کاش نمی‌دیدمت!
یادداشت علیرضا مخبر دزفولی قائم‌مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسوولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد خوزستان

کاش نمی‌دیدمت!