به گزارش می متالز، مجتمع مس سونگون هر ساله با توجه به عملکرد و فعالیت های خود در جشنواره ها، همایش ها و ... شرکت می نماید که در این راستا توانسته است افتخارات و موفقیت های بزرگی را برای مجتمع مس سونگون کسب نماید.
مدیر روابط عمومی مجتمع مس سونگون با اشاره به اینکه روابط عمومی مدیریت ارتباطات بین سازمان و گروههای اجتماعی درون و برون سازمانی مرتبط است گفت: یکی از مهمترین عواملی که جایگاه یک سازمان و موسسه را در میان افکار عمومی جامعه تقویت میکند، وجود یک روابط عمومی منسجم و قدرتمند است چرا که روابط عمومی باید بتواند در نیل به اهداف تعالی سازمان موثر واقع گردد.
محمد حسین ایازی با اشاره به حجم فعالیت های مجتمع مس سونگون در زمینه های مختلف اعم از تولید، بومی سازی قطعات، مسئولیت های اجتماعی و ... افزود: امور روابط عمومی و نظارت بر خدمات مجتمع مس سونگون تلاش نموده با ورود جدی در حوزه اطلاع رسانی و بازتاب اقدامات انجام گرفته توسط مدیران و کارکنان مجتمع، نسبت به ایجاد جایگاه مناسب و مثبت در اذهان عمومی مبادرت ورزیده و ضمن ایجاد امواج مثبت و امیدبخش در بین مردم و کارکنان، در انجام یکی از رسالت های اصلی خود یعنی شفاف سازی اقدامات و آثار منعکس شده موفق عمل نماید نتیجه ای که در بازخورد های اخبار و ... می توان به این مهم یقین پیدا کرد.
وی با اشاره به برگزاری همایش ها و جشنواره های تخصصی در حوزه روابط عمومی در سطوح کشوری و ملی افزود: حضور در این جشنواره ها می تواند دستاوردهای خوبی برای هر روابط عمومی و سازمانی به همراه داشته باشد که آشنایی با اقدامات، عملکردها و نتایج آن توسط روابط عمومی ها و سازمان های دیگر در زمینه های مختلف و استفاده از تجارب آن ها می تواند مهمترین دستاورد حضور در اینگونه مباحث تخصصی باشد کماکان که کسب رتبه و عنوان در این حوزه های تخصصی و بخش های رقابتی بسیار با اهمیت بوده و علاوه بر افتخار آفرینی برای سازمان خود، می تواند معیاری برای سنجش سطح کیفی و علمی و توانایی آن سازمان و روابط عمومی آن باشد.
ایازی با اشاره به کسب عناوین متعدد تخصصی در سطوح کشوری و استانی توسط روابط عمومی مجتمع مس سونگون افزود: ویترین افتخارات این امور بسیار وزین بوده و هر ساله چندین لوح و تندیس و افتخارات دیگر ...