تاریخ: ۱۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۴۴
بازدید: ۱۹۸
کد خبر: ۱۱۵۷۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
میرتاج‌الدینی:

آیین‌نامه نحوه انتخاب رئیس دیوان محاسبات تعیین شد/ تشکیل کمیته‌های هفتگانه کمیسیون برنامه و بودجه

می متالز - نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: ۳ کمیته دیگر با عنوان‌های برنامه‌ریزی، آمایش و آمار، اصلاح ساختار بودجه و فناوری اطلاعات و فضای مجازی در این کمیسیون تشکیل شد.
آیین‌نامه نحوه انتخاب رئیس دیوان محاسبات تعیین شد/ تشکیل کمیته‌های هفتگانه کمیسیون برنامه و بودجه

محمدرضا میرتاج الدینی

به گزارش می متالز، حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به تشکیل کمیته‌های تخصصی این کمیسیون گفت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در دوره‌های قبل ۴ کمیته شامل دیوان محاسبات، اقتصادی، اجتماعی و دفاعی و عمومی داشت که امروز سه کمیته به آن اضافه شد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: با توجه به اهمیت موضوع اصلاح کلی ساختار بودجه ۳ کمیته دیگر با عنوان‌های برنامه‌ریزی، آمایش و آمار، اصلاح ساختار بودجه و فناوری اطلاعات و فضای مجازی تشکیل شد. همچنین طرح آئین‌نامه داخلی کمیسیون در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موادی از آن به تصویب رسید.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: نمایندگان ناظر شوراهای عالی هم توسط این کمیسیون انتخاب شدند و به صحن مجلس برای انتخاب نهایی معرفی خواهند شد. همچنین آیین‌نامه نحوه انتخاب رئیس و دادستان دیوان محاسبات هم تصویب شد.

عناوین برگزیده