تاریخ: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۵۰
بازدید: ۱۲۵
کد خبر: ۱۱۵۷۹
سرویس خبر : محیط زیست

اعلام برنامه زمانبندی کارگاه های آموزشی ایمیدرو در نمایشگاه محیط زیست

می متالز - برنامه زمانبندی کارگاه های آموزشی ایمیدرو با عنوان های "استفاده از پسآب تصفیه شده شهری در معادن و صنایع معدنی"، " انتشار آلاینده های هوا و گازهای گلخانه ای در معادن و صنایع معدنی" و "مدیریت پسماندهای صنعتی" در نمایشگاه محیط زیست اعلام شد.
اعلام برنامه زمانبندی کارگاه های آموزشی ایمیدرو در نمایشگاه محیط زیست

به گزارش می متالز، کارگاه استفاده از پسآب تصفیه شده شهری در معادن و صنایع معدنی از امروز(3 اسفند) ساعت 10 تا 12 در محل نمایشگاه های دائم تهران برگزار شد و مدرس این کارگاه دکتر علی ترابیان  بود.

کارگاه انتشار آلاینده های هوا و گازهای گلخانه ای در معادن و صنایع معدنی نیز امروز ساعت 14 تا 16 توسط توحید نودل تدریس می شود و تدریس کارگاه مدیریت پسماندهای صنعتی در 4 اسفند ساعت 10 تا 12 را محمد علی عبدلی عهده دار خواهد بود.

نمایشگاه محیط زیست بزرگترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها به مدت 4 روز از تاریخ 2 لغایت 5 اسفندماه امسال در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده
قوانین حاکم بر زنجیره تولید فولاد کشور باید برای تولیدکنندگان قابل پیش‌بینی باشد
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در نخستین پنل تخصصی همایش «توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران» با عنوان «سیاست‌گذاری و نظام حکمرانی در توسعه پایدار و متوازن صنعت آهن و فولاد ایران» (۶):

قوانین حاکم بر زنجیره تولید فولاد کشور باید برای تولیدکنندگان قابل پیش‌بینی باشد

پرطرفدارترین عناوین