تاریخ: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ ، ساعت ۱۲:۵۵
بازدید: ۱۹۴
کد خبر: ۱۱۵۸۰
سرویس خبر : محیط زیست
در هفدهمین نمایشگاه محیط زیست و با حضور فتح ا... امیری مستندساز صورت می گیرد

اکران 3 مستند زیست محیطی توسط ایمیدرو

می متالز - مستندهای زیست محیطی "در گرداب انقراض"، " حیات در رگ های سرد" و "روی سبز بیابان" ساخته فتح الله امیری توسط ایمیدرو در نمایشگاه محیط زیست امسال اکران می شود.
اکران 3 مستند زیست محیطی توسط ایمیدرو

به گزارش می متالز، ایمیدرو در راستای دیدگاه حمایتی خود از محیط زیست؛ مستندهای زیست محیطی "در گرداب انقراض"، " حیات در رگ های سرد" و "روی سبز بیابان" را 3 تا 4 اسفند ماه امسال ساعت 11 صبح در هفدهمین نمایشگاه محیط زیست به نمایش می گذارد.

مستند "در گرداب انقراض" در حمایت از حیات یوزپلنگ ایرانی مستند "حیات در رگ های سرد" در خصوص خزنده ای با نام افعی دُم عنکبوتی ایرانی است.

همچنین مستند "روی سبز بیابان" با موضوع ابداع روش هایی خلاقانه برای آبرسانی به منطقه حیات وحش در محدوده معدنی مهدی آباد نیز به نمایش گذاشته می شود. پیش از این چنین امکانی برای آبرسانی به حیات وحش منطقه وجود نداشت.

فتح ا... امیری مستندساز محیط زیست، پیشتر جواز متعددی در جشنواره های داخلی و خارجی از آن خود کرده است.

نمایشگاه محیط زیست بزرگترین رویداد در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات مرتبط با محیط زیست کشور است که همه ساله با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه برپا می شود که در سال جاری به مدت 4 روز از تاریخ 2 لغایت 5 اسفندماه در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

منبع: ایمیدرو
عناوین برگزیده
قوانین حاکم بر زنجیره تولید فولاد کشور باید برای تولیدکنندگان قابل پیش‌بینی باشد
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در نخستین پنل تخصصی همایش «توسعه متوازن و پایدار صنعت آهن و فولاد ایران» با عنوان «سیاست‌گذاری و نظام حکمرانی در توسعه پایدار و متوازن صنعت آهن و فولاد ایران» (۶):

قوانین حاکم بر زنجیره تولید فولاد کشور باید برای تولیدکنندگان قابل پیش‌بینی باشد

پرطرفدارترین عناوین