به گزارش می متالز، این بانک به منظور پیشبرد اهداف مشتریمداری و در راستای یکپارچهسازی فرآیند ثبت و پیگیری سوالات، نظرات، مغایرتها، شکایت و ...اقدام به استقرار سامانه (CRM) کردهاست. مشتریان میتوانند علاوه بر برقراری تماس تلفنی با این مرکز، درخواست خود را از طریق شعبههای این بانک در سراسر کشور، وب سایت بانک (www.bpi.ir/crm) و ایمیل ( info@bpi.ir ) اعلام کرده و پیگیری کنند.
خدمات ارایهشده در این مرکز مورد استقبال بسیار خوب مشتریان قرار گرفتهاست. بهطوریکه طبق آمار اعلام شده از سوی این بانک، در 3 ماهه ابتدای سال جاری بیش از 100 هزار تماس به شکلهای مختلف (ثبت و ارسال پرونده، ایمیل، تماس تلفنی و ...) با این مرکز گرفتهشدهاست که نسبت به سه ماهه اول سال 1398، رشدی معادل 158 درصد داشتهاست. خدمات کارت، بانکداری مدرن (اینترنت بانک و موبایلبانک)، استعلام حوالههای بین بانکی پایا و ساتنا، آموزش انجام عملیات بانکی و ... از موضوعاتی هستند که بیشترین تماس در خصوص آنها با مرکز صورت میگیرد.
در ادامه بخشهایی از این سامانه و خدماتی که به مشتریان ارایه میدهد را میخوانید:
مشتریان و ذینفعان بانکپاسارگاد میتوانند به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته با شماره 82890-021 تماس گرفته و پاسخ کامل و شفاف سوالات خود را از گروههای مختلف کارشناسان (مرکز مشاوره و اطلاعرسانی، باشگاه مشتریان، امور سهام، پشتیبانی پایانههای فروش و بازرسی) در همان لحظه دریافت کنند.کارشناسان این مرکز با توجه به آموزشها و دسترسیهای لازم به سامانههای مختلف بانک، در اسرع وقت پاسخگوی بیش از 97 درصد از تماسها هستند.
امکان ایجاد صفحه شخصی توسط مشتری برای خود وثبت و پیگیری درخواستها از سامانه پیشنهاد
در مرحله اول هممیهنان با ورود به سامانه CRM به آدرس ( https://www.bpi.ir/crm ) ثبتنام کرده و اطلاعات کاربری خود را وارد میکنند. در مرحله بعد سوالات خود را مطرح کرده و کد پیگیری دریافت میکنند. در مرحله سوم سوالات و گزارشهای آنها توسط کارشناسان بانک بررسی و در اسرع وقت پاسخ آن در سامانه ثبت شده و با پیامک به اطلاع آنان خواهد رسید. در نهایت در این مرحله میتوانند وارد سامانه شده، پاسخ خود را دریافت کرده و در نظرسنجی شرکت کنند. این سامانه قابل استفاده برای عموم مردم –چه مشتری بانک پاسارگاد باشند و چه مشتری این بانک نباشند- است.
بانکپاسارگاد در راستای قدردانی از مشارکت سازنده مشتریان، متناسب با امتیاز کسب شده توسط آنان بر اساس تعداد وکیفیت نظرات و پیشنهادات آنها، هدایای نقدی از 1 تا 20 میلیون ریالی اهدا میکند. به این ترتیب که با عضویت در سایت، ثبت هر نوع درخواست اعم از سوال، انتقاد، شکایت و مغایرت، پیشنهاد و شرکت در نظرسنجی، با توجه به نوع فعالیت آنها امتیازاتی را به کاربر اختصاص میدهد و با توجه به امتیازهای کسب شده، جوایزی به آنها تعلق خواهد گرفت. مشتری میتواند جوایز مورد نظر خود را انتخاب و دریافت نماید.
در صفحهی مرکز ارتباط با مشتریان بانکپاسارگاد، سوالات پرتکرار 24 ساعت گذشته که توسط مردم از این مرکز پرسیده شدهاست، همراه با پاسخ ثبت میشود. با توجه به درصد بالای پرسش در خصوص بخشهای ذکر شده، این قسمت میتواند پاسخ ابهامات و سوالات تعداد بسیار زیادی از مشتریان را ارایه دهد و نیازی به تماس و ارتباط مشتری با بانک نباشد. خاطر نشان میشود این سوالات و پاسخهای آنها بدلیل ارتباط پویایی که با سامانه CRM بانک وجود دارند، بهصورت لحظهای بروزرسانی میشوند.