به گزارش می متالز، در این جلسه علی اصغر عباس زاده مدیر کل امور اقتصادی و دارایی آذربایجان شرقی گفت: این دیدارها و ملاقات های مردمی همبستگی مردم و مسوولان را ارتقاء بخشیده و موجب تحکیم روابط و بهبود خدمت رسانی خواهد شد.
وی افزود: ملاقات های مردمی عامل بسیار مهمی در سرعت بخشیدن به درخواست مراجعه کنندگان و پیگیری مسائل و مشکلات مردمی می باشد. عباس زاده اظهار داشت:مدیران بانک ها یک روز هفته و ساعتی مشخص را تعیین کرده و به ملاقات مردمی اختصاص دهند و این زمان را نیز به استانداری و اداره کل امور اقتصادی و دارایی اطلاع دهند تا در صورت لزوم در این جلسات حضور یابند.
عباس زاده با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین وظایف مسوولان ایجاد ارتباطات دوسویه مردمی است گفت: به لحاظ اهمیت غیر قابل انکار، ارتباطات مردمی از میان سایر نقش های تعریف شده مسوولان نمایان تر و بارزتر می باشد و در این ارتباط دوسویه مسوولین باید جلب رضایت ارباب رجوع را مدنظر قرار دهند.
گفتنی است این جلسه با هدف تصمیم گیری در برگزاری جلسات منظم ملاقات های مردمی برگزار شد.