تاریخ: ۲۲ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۷
بازدید: ۱۶۹
کد خبر: ۱۱۶۸۷۳
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
شاکری:

کمک هزینه ودیعه مسکن به سرعت پرداخت شود/پرداخت ودیعه مسکن نیازمند ایجاد پنجره واحد

می متالز - عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: یکی از مسائل مهم و تأثیرگذار در اجرای درست طرح دولت برای پرداخت کمک هزینه ودیعه مسکن، ایجاد زیرساخت ها مناسب است، به طور مثال ایجاد پنجره واحد و هماهنگی اطلاعات ملکی یکی از موضوعات مهم است، البته کمیسیون عمران مجلس در طرح خود تمام این موارد را دیده است.
کمک هزینه ودیعه مسکن به سرعت پرداخت شود/پرداخت ودیعه مسکن نیازمند ایجاد پنجره واحد

اقبال شاکری

به گزارش می متالز، اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به طرح دولت برای پرداخت کمک هزینه ودیعه مسکن، گفت: یکی از مشکلات کنونی مستأجران در کشور به ویژه کلانشهرها کاهش قدرت مالی خانوارها به دلیل افزایش قیمت اجاره مسکن است.

 

پرداخت کمک هزینه ودیعه مسکن راه کار خوبی برای توانمندسازی مستأجران است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پرداخت کمک هزینه ودیعه مسکن راه کار خوبی برای توانمندسازی مستأجران است به شرطی که به عنوان راه کار اساسی دیده نشود، از این رو به نظر من طرح ودیعه مسکن به عنوان یک نسخه کوتاه مدت قابل قبول است.

 

لزوم اجرای سریع طرح پرداخت کمک هزینه ودیعه مسکن از سوی دولت

وی بر لزوم اجرای سریع طرح پرداخت کمک هزینه ودیعه مسکن از سوی دولت تأکید کرد و افزود: دولت باید زودتر طرح مذکور را اجرایی کند، از این رو مجلس قطعا روند اجرای طرح را رصد خواهد کرد و در این رابطه نشست هایی با وزارت راه و شهرسازی برگزار می شود تا طرح مذکور به صورت جزئی رسیدگی شود.

 

پرداخت کمک هزینه ودیعه مسکن نیازمند ایجاد پنجره واحد و هماهنگی اطلاعات ملکی است

شاکری ادامه داد: یکی از مسائل مهم و تأثیرگذار در اجرای درست طرح دولت برای پرداخت کمک هزینه ودیعه مسکن، ایجاد زیرساخت ها مناسب است، به طور مثال ایجاد پنجره واحد و هماهنگی اطلاعات ملکی یکی از موضوعات مهم است، البته کمیسیون عمران مجلس در طرح خود تمام این موارد را دیده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به برنامه دولت برای ارائه کمک هزینه ودیعه مسکن در تهران به مساکن زیر 75 متر و در شهرهای دیگر به مساکن زیر 90 متر، گفت: مکانیزم تعیین متراژ برای ارائه کمک هزینه باید به صورت کارشناسی بررسی شود، این موضوع باید شفاف شود که حجم اصلی مستأجران در چه مساکنی و با چه متراژی زندگی می کنند.

عناوین برگزیده