تاریخ: ۲۲ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۱
بازدید: ۱۶۵
کد خبر: ۱۱۶۸۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
دلخوش اباتری با اشاره به فرمایشات امروز رهبر انقلاب:

اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی راه‌کار تحول اقتصادی / مجلس باید تخصصی عمل کند

می متالز - نماینده مجلس یازدهم گفت: یکی از راه کارهای تحول اقتصادی، اجرای درست اصل ۴۴ قانون اساسی است، در این رابطه مجلس قوانین لازم را تدوین و تصویب کرده و این قانون یکی از مترقی ترین قوانین کشور است، اما متأسفانه به درستی این قانون اجرایی نشد.
اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی راه‌کار تحول اقتصادی / مجلس باید تخصصی عمل کند

سید کاظم دلخوش اباتری

به گزارش می متالز، سید کاظم دلخوش اباتری با اشاره به راهکارهای تحول اقتصادی در کشور، گفت: در نشست امروز نمایندگان مجلس با رهبر معظم انقلاب نکات خوبی درباره اولویت کنونی مجلس مطرح شد که تحقق آن وضعیت اقتصادی کشور را بهبود می بخشد.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مشکل اشتغال، بازار بورس، بازار ارز و سکه و مشکل معیشتی مردم از دغدغه های رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته محسوب می شود، حال اگر بنا باشد که مجلس یازدهم در راستای رفع مشکلات گام بردارد، باید به صورت تخصصی عمل کند.

 

کمیسیون های تخصصی باید راه کارهای مناسب را برای بهبود وضعیت اقتصادی تدوین کنند

وی افزود: کمیسیون های تخصصی باید راه کارهای مناسب را برای بهبود وضعیت اقتصادی تدوین کنند، از طرف دیگر برای رفع مشکلات باید تمام مسائل داخلی و خارجی مورد بررسی قرار گیرد. از این رو مدیری می تواند به درستی عمل کند که تمام شرایط و جوانب را ببیند.

دلخوش اباتری ادامه داد: یکی از راه کارهای تحول اقتصادی، اجرای درست اصل 44 قانون اساسی است، در این رابطه مجلس قوانین لازم را تدوین و تصویب کرده و این قانون یکی از مترقی ترین قوانین کشور است، اما متأسفانه به درستی این قانون اجرایی نشد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: رهبر معظم انقلاب در سال های گذشته بر ضرورت ایجاد واحد پول مشترک میان کشورهای منطقه ای تأکید کردند، اما متأسفانه این برنامه نیز عملیاتی نشد، این در حالی است که تحقق آن می توانست بسیاری از مشکلات کنونی کشور را رفع کند.

عناوین برگزیده