تاریخ: ۲۳ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۲۷
بازدید: ۱۲۰
کد خبر: ۱۱۷۱۱۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
قادری مطرح کرد:

تاثیر فضای مجازی در قیمت‌سازی برای ارز / مدیریت رسانه مانع شکل‌گیری حباب قیمتی می شود

می متالز - عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: مدیریت رسانه و فضای مجازی در شرایط فعلی یک متغیر کلیدی است که می‌تواند به عدم شکل‌گیری حباب قیمتی کمک کند زیرا بسیاری از حباب‌ها تحت تاثیر انتظارات در فضای مجازی بوجود می‌آید.
تاثیر فضای مجازی در قیمت‌سازی برای ارز / مدیریت رسانه مانع شکل‌گیری حباب قیمتی می شود

جعفر قادری در بازدید از غرفه خبرگزاری خانه ملت

به گزارش می متالز، جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به تاثیر منفی فضای مجازی بر روی نرخ ارز گفت: انتظارات به طور طبیعی در بحث اقتصادی روی عرضه و تقاضا برای هر کالاهایی تاثیرگذار است که در این میان فضای مجازی می‌تواند، انتظارات را به صورت منفی یا مثبت نسبت به یک کالا تعیین کند.

نماینده مردم شیراز در مجلس افزود: بسیاری از افراد در شرایط التهابی بازار تحت تاثیر جوسازی‌ها به یک باره تقاضایشان نسبت به کالایی بیشتر می‌شود، بنابراین فضای مجازی در قیمت‌سازی برای ارز هم تاثیرگذار است.

وی ضمن تاکید براینکه مدیریت رسانه و فضای مجازی در شرایط فعلی یک متغیر کلیدی است، بیان کرد: این مدیریت می‌تواند به عدم شکل‌گیری حباب قیمتی کمک کند زیرا بسیاری از حباب‌ها تحت تاثیر انتظارات در فضای مجازی بوجود می‌آید.

عناوین برگزیده