تاریخ: ۲۵ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۳۳
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۱۱۷۳۲۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

معرفی ۱۷ واحد صنعتی و تولیدی نمونه استان سمنان در سال جهش تولید +اسامی

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از تجلیل از ۱۷ واحد صنعتی و تولیدی نمونه این استان در سال جهش تولید خبر داد.
معرفی ۱۷ واحد صنعتی و تولیدی نمونه استان سمنان در سال جهش تولید +اسامی

به گزارش می متالز، علی‌ تشنه‌دل ۲۵ تیرماه در آیین ‌تجلیل از صنعتگران و معدن کاران استان با بیان اینکه امسال ۱۷ واحد تولیدی، یک طرح نمونه صنعتی و یک پیشکسوت نمونه صنعتی انتخاب شدند اظهار کرد: آریا ترانسفو شرق، آریا ترانسفو قدرت، آسیا لنت، الگانت، فروسلیس ایران، تولیدی شیمیایی کلران، رویان دارو، داروسازی ثنامد، شیمیایی انرژی سمنان، سیمان شاهرود، صالح گچ، کندر، نقش جبه پارس، هدیش سبز پارسه، سیم و کابل دامغان، پاسارگارد صنعت باطری، املاح معدنی ایران، طرح فرآوری معدنی پرشیا اروپا به عنوان واحدهای نمونه و طرح نمونه صنعتی و تولیدی برگزیده شدند.

وی به تمجید بخش تولید در این استان پرداخت و با اشاره به شیوه‌های این انتخاب افزود: انتخاب واحدهای نمونه با حضور نمایندگان بخش تولید و صنعت، اتاق بازرگانی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در نشست های مختلف انجام شد.

وی ادامه داد: در وهله اول با مکاتبه انجام شده ، ۹۵ واحد تولیدی استان سمنان اعلام کردند که فُرم خوداظهاری واحد نمونه را تکمیل می کنند که این رقم در مرحله بعدی به ۳۶ واحد کاهش یافت. البته در نهایت با هم اندیشی متخصصان و کارشناسان ۱۷ واحد تولیدی، یک طرح نمونه صنعتی و یک پیشکسوت نمونه صنعتی انتخاب شدند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به شرایط بخش تولید و صنعت در شرایط دشوار فعلی خاطرنشان کرد: به دلیل فشارهای اقتصادی، تحریم و شیوع کرونا ویروس، واحدهای صنعتی و تولیدی کشور با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کنند.

وی با اذعان به اینکه تاثیر فشارهای خارجی و تحریم‌ها در سال‌های گذشته بر تولید و صنعت کشور قابل توجه بوده است اظهار کرد: انتخاب واحدهای تولیدی نمونه استان نشان دهنده آن است که بخش صنعت و تولید با جان و دل برای توسعه اقتصادی کشور در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه استاندار سمنان و دیگر مسوولان استان باجدیت تمام برای گره‌گشایی از مشکلات بخش صنعت و تولید تلاش می‌کنند تصریح کرد: همه مسوولان در سال جهش تولید موظف به حمایت و گره‌گشایی از فعالان تولید در استان هستند.

عناوین برگزیده