تاریخ: ۲۷ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۸
بازدید: ۴۳۱
کد خبر: ۱۱۷۳۷۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

در جریان سفر استاندار به ساغند چه گذشت؟

می متالز - استاندار یزد در جریان سفر خود به ساغند، چندین پروژه‌ها را افتتاح و از پروژه کارخانه‌ی کنسانتره سنگ آهن بازدید کرد.
در جریان سفر استاندار به ساغند چه گذشت؟

به گزارش می متالز، محمد علی طالبی استاندار یزد در جریان سفر خود به ساغند، چندین پروژه‌ها را افتتاح و از یک پروژه کارخانه‌ای آماده بهره برداری در هفته دولت، بازدید به عمل آورد.

استاندار یزد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه اورژانس و درمانگاه ساغند، گفت: این پروژه با مساحت زمین ۱۰ هزار متر مربع و زیربنای ۵۴۵ متر مربع احداث می‌شود.

او با بیان اینکه عملیات ساخت، تجهیز و بهره برداری از این پروژه ۸ ماه به طول می‌انجامد، افزود: پروژه اورژانس و درمانگاه ساغند با اعتباری بیش از  ۳۱ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد.

طالبی با اشاره به اینکه در جریان این سفر پروژه‌های عمرانی و دهیاری روستای ساغند افتتاح شد، اظهارداشت: بلوار ورودی و خروجی به ساغند، پارک محله‌ای شهید ساغندی و میدان سردار سلیمانی از جمله این پروژه‌ها بودند که با ارزشی بیش از ۷۰۰ میلیون تومان افتتاح شدند.

استاندار یزد در ادامه با بیان اینکه عملیات اجرایی طرح جمع آوری انتقال و تصفیه خانه فاضلاب ساغند نیز آغاز شد، تصریح کرد: این تصفیه خانه فاضلاب بهداشتی با ظرفیت تصفیه روزانه ۱۲۰ متر مکعب با اعتباری بیش از  چهار میلیارد تومان و در مدت سه ماه به بهره برداری می‌رسد.

طالبی همچنین از بهره برداری از  پروژه کارخانه کنسانتره سنگ آهن خبر داد و گفت: این کارخانه با سرمایه‌ای بیش از هفت هزار میلیارد ریال و ظرفیت اشتغال ۳۰۰ نفر، در هفته دولت افتتاح خواهد شد.

عناوین برگزیده