تاریخ: ۲۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۲۳
بازدید: ۵۳۳
کد خبر: ۱۱۷۸۱۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نتیجه مجمع سالانه "شپنا" و زمان تقسیم سود/ بررسی تجدید ارزیابی دارایی

می متالز - مجمع سالانه پالایشگاه اصفهان برگزار و طی آن ضمن تصویب صورت های مالی، مقرر شد برای هر سهم ۴۰ تومان سود نقدی توزیع شود.
نتیجه مجمع سالانه "شپنا" و زمان تقسیم سود/ بررسی تجدید ارزیابی دارایی

به گزارش می متالز، مجمع سالانه پالایشگاه اصفهان صبح یکشنبه 29 تیر ماه با حضور سهامداران در باشگاه شهرک محمد منتظری اصفهان برگزار شد.

در این مجمع پس از قرائت گزارش عملکرد هیات مدیره مربوط به سال مالی منتهی به اسفند گذشته و نظر حسابرس و بازرس قانونی شرکت، صورت های مالی تصویب و بنا به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از 559 ریال سود محقق شده هر سهم، 400 ریال معادل 71 درصد سود برای هر سهم توزیع شود.

همچنین سهامداران حقیقی از یک شهریور تا 29 اسفند با مراجعه به یکی از شعب بانک ملت و ارائه اصل و تصویر کارت ملی و گواهینامه نقل و انتقال سهام می‌توانند نسبت به دریافت سود سهام سال 98 و طلب سود سهام سنوات قبلی اقدام کنند.

سود سهام صندوق های سرمایه گذاری، سبدگردان ها و سهامداران حقوقی دارای کمتر از 10 میلیون سهم از یک مهر تا 29 اسفند با مراجعه به کلیه شعب بانک ملت و ارائه مدارک مورد نیاز و حقوقی های دارای بیش از 10 میلیون سهم از یک آبان تا 29 اسفند با واریز به حساب سهامدار پرداخت می شود.

مطالب مهم اعلام شده در مجمع

شرکت در حال مطالعه و بررسی جهت تجدید ارزیابی دارایی ها است و در صورت صرفه و صلاح بودن برای سهامداران اقدامات لازم در این خصوص صورت خواهد گرفت.

عرضه باقیمانده سهام دولت در پالایشگاه ها در مرحله سوم واگذاری ها در صندوق های قابل معامله(ETFها) با عنوان "داراسوم" واگذار خواهند شد که توسط وزارت نفت در حال پیگیری است.

پروژه تصفیه واحد گازوئیل اواخر سال 99 یا بهار سال 1400 و پروژه واحد تصفیه گوگرد تا سه سال آینده راه اندازی خواهد شد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده