تاریخ: ۲۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۰۹
بازدید: ۱۷۷
کد خبر: ۱۱۸۱۱۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی مس:

خبرگزاری صنایع مظهر ارتباط و تعامل بایسته و شایسته صنعت و رسانه است

می متالز - مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط‌ عمومی شرکت ملی مس به مناسبت روز ملی صنعت و معدن و روز قلم ضمن بازدید از خبرگزاری صنایع، این رسانه را مظهر ارتباط و تعامل بایسته و شایسته صنعت و رسانه معرفی کرد.
خبرگزاری صنایع مظهر ارتباط و تعامل بایسته و شایسته صنعت و رسانه است

به گزارش می متالز، حیدر ضیغمی در راستای روز ملی صنعت و معدن و روز قلم از خبرگزاری صنایع بازدید و ضمن گفتگو با مدیران و خبرنگاران این رسانه، در جریان روند فعالیت‌های خبرگزاری تخصصی کشور در حوزه صنعت قرار گرفت.

وی در گفتگو با اعضای تحریریه این خبرگزاری، اظهار داشت: در ماه جاری یعنی تیرماه، دو مناسبت ویژه داشتیم، روز ملی صنعت و معدن و روز قلم که این دو مناسبت مهم، دلیل بنده برای بازدید از خبرگزاری صنایع بود زیرا بنده این رسانه را نماد تعامل صاحبان صنعت و معدن و صاحبان قلم می‌دانم.

وی در ادامه تصریح کرد: در روز صنعت و معدن، قصد داشتم از خبرگزاری صنایع بازدید کنم و به مدیران و اعضای این رسانه بواسطه ۵ سال فعالیت رسمی، تخصصی و حرفه‌ای در دنیای صنعت و معدن که انصافا بعنوان خبرگزاری تخصصی این حوزه، فعالیت قابل تحسینی داشتند، تبریک و خسته نباشید عرض کنم و از طرف دیگر نیز قصد داشتم به مناسبت روز قلم به بازدید از خبرگزاری صنایع بروم و به شما همکارانم در این رسانه به نمایندگی از سایر رسانه‌ها به عنوان صاحبان قلم، خداقوت عرض کنم.

ضیغمی در ادامه اضافه کرد: به دلیل این دو مناسبت مهم، بنده امروز را برای این امر اختصاص دادم و خدمت شما همکاران گرامی رسیدم زیرا خبرگزاری صنایع را نماد تعامل بایسته و شایسته صاحبان صنعت و صاحبان قلم میدانم.

 

خبرگزاری صنایع؛ پیوست رسانه‌ای صنایع کشور

 

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی مس در ادامه به شعار خبرگزاری صنایع اشاره کرد و گفت: شعار خبرگزاری صنایع مبنی بر “خبرگزاری صنایع؛ پیوست رسانه‌ای صنایع کشور”، شعاری بسیار ایده‌آل برای توسعه تعامل و ارتباط صنعت و رسانه می‌دانم و به مدیران این خبرگزاری بواسطه انتخاب چنین شعار هوشمندانه‌ و شایسته‌ای تبریک عرض می‌کنم.

وی در ادامه تصریح کرد: کارشناسان رسانه اعتقاد دارند یکی از الزامات رشد و توسعه صنایع کشور به صورت عام و تحقق جهش تولید به صورت خاص، توجه به رسانه و استفاده از ظرفیت‌های بی‌بدیل این حوزه است.
 

هر کالا باید یک پیوست رسانه‌ای داشته باشد

 

ضیغمی در ادامه، اظهار داشت: بنده به بعنوان یکی از مدیران و کارشناسان حوزه رسانه و روابط عمومی که حدود سه دهه از عمر خود را در این حوزه گذرانده و کسب تجربه کردم، اعتقاد دارم مسئولان صنایع و تولیدکنندگان ما برای هر قدمی که برمی‌دارند و هر کالایی که تولید می‌کنند، در ابتدا باید یک برنامه و پیوست رسانه‌ای داشته باشند.

درواقع صنعتگران و تولیدکنندگان ما قبل از هر اقدامی و تولید هر کالایی، باید پیوست رسانه ای آن را ترسیم و برای اجرا به متخصصان این حوزه که در واقع مدیران و کارشناسان روابط عمومی آن مجموعه می‌باشند، واگذار کنند.

در این شرایط و برای این امر مهم و موثر، خوشبختانه ما در کشورمان صاحب یک خبرگزاری و رسانه تخصصی به نام خبرگزاری صنایع هستیم که در واقع با رفع نیاز صنایع ما در سه حوزه اطلاع‌رسانی، خبر و تبلیغات می‌تواند به معنای واقعی و همانطور که در شعار این خبرگزاری آمده است، پیوست رسانه‌ای صنایع کشور باشد.

 

خبرگزاری صنایع، صدای بخش خصوصی باشد
 

مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی مس در پایان بازدید از خبرگزاری صنایع و گفتگو با مدیران و اعضای تحریریه این رسانه، توصیه و تاکید کرد: خبرگزاری صنایع به عنوان خبرگزاری تخصصی و رسمی کشور در حوزه صنعت باید تلاش کند بصورت متوازن تمام صنایع را مورد پوشش رسانه‌ای قرار دهد ، اما مهمتر از آن، همکاران من در این خبرگزاری باید تلاش کنند به معنای واقعی صدای بخش خصوصی یعنی صدای صنعتگران، تولیدکنندگان و تلاشگران حوزه صنعت، معدن و تجارت کشور باشند که اگر این مهم به نحو مطلوب محقق شود، بنده مطمئن هستم خبرگزاری صنایع بعنوان یکی از رسانه‌های بی بدیل کشور، آینده‌ای درخشان را پیش‌رو خواهد داشت.

در پایان برای همه شما همکاران گرامی آرزوی موفقیت دارم و از خداوند متعال موفقیت روزافزون را برای این مجموعه جوان و حرفه‌ای آرزومندم.

عناوین برگزیده