تاریخ: ۲۴ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۳
بازدید: ۲۶۳
کد خبر: ۱۱۸۲۸۷
سرویس خبر : مسکن و ساختمان
حسینی نشست امروز کمیسیون عمران مجلس را تشریح کرد:

بررسی روند اجرای پروژه‌های عمرانی و راهسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی

می متالز - سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: در نشست امروز این کمیسیون با حضور وزیر راه و شهرسازی، روند اجرای پروژه های عمرانی، اجرای بازآفرینی شهری، اجرای پروژه های راهسازی و راه کارهای موجود برای تسریع در اجرای این پروژه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
بررسی روند اجرای پروژه‌های عمرانی و راهسازی با حضور وزیر راه و شهرسازی

به گزارش می متالز، سید البرز حسینی در تشریح نشست صبح امروز کمیسیون عمران مجلس گفت: نشست امروز این کمیسیون با حضور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی برگزار شد.

سید البرز حسینی

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این نشست برخی مسائل مرتبط با وزارت راه و شهرسازی از جمله اجرای پروژه های عمرانی، روند اجرای بازآفرینی شهری، اجرای پروژه های راهسازی و راه کارهای موجود برای تسریع در اجرای این پروژه ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اعضای کمیسیون دغدغه های خود را در این رابطه مطرح کردند.

وی گفت: در نشست امروز همچنین وزیر راه و شهرسازی به سوالات 8 تن از نمایندگان مجلس درباره روند اجرای پروژه های عمرانی و راه سازی در حوزه های انتخابیه هایشان پاسخ داد که از این میزان دو نفر از نمایندگان از جمله آقایان آزادی خواه و دهمرده از پاسخ های وزیر قانع نشدند و دیگر نمایندگان سوال کننده نیز به وزیر مربوطه مهلت یک ماه تا سه ماهه دادند تا دغدغه های مذکور رسیدگی شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: در نشست امروز این کمیسیون، همچنین موضوع تأمین قیر برای اجرای پروژه های عمرانی بررسی شد، در این نشست مقرر شد که راه حلی برای تأمین منابع اعتباری تخصیص قیر شناسایی شود تا به سرعت بتوان از این منابع قیر مورد نیاز پروژه ها را تأمین کرد.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت