تاریخ: ۳۱ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۱
بازدید: ۱۸۲
کد خبر: ۱۱۸۶۲۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
مدیرعامل سیمان سامان:

امیدواریم عملیات اجرایی واحد تولید پاکت سیمان اوایل مرداد آغاز شود

می متالز - مدیرعامل سیمان سامان کرمانشاه ابرازامیدواری کرد، عملیات اجرایی واحد تولید پاکت سیمان در کرمانشاه از اوایل مرداد ماه آغاز شود.
امیدواریم عملیات اجرایی واحد تولید پاکت سیمان اوایل مرداد آغاز شود

به گزارش می متالز، شهریار گراوندی گفت: بنا داریم واحد تولید پاکت‌های پلی پروپیلن را در کرمانشاه راه‌اندازی کنیم که امیدواریم عملیات اجرایی این واحد از اوایل مرداد آغاز شود.

وی سرمایه‌گذاری اولیه پیش‌بینی شده برای واحد تولید پاکت را حدود 300 میلیارد تومان (مجموع اعتبار ارزی و ریالی) اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به جهش نرخ ارزی که داشتیم برآورد می‌کنیم این میزان تا 500 میلیارد تومان افزایش پیدا کند.

گراوندی ابراز امیدواری کرد این واحد ظرف مدت یک سال به بهره‌برداری برسد.

گراوندی با بیان اینکه این کارخانه ظرفیت تولید 90 میلیون پاکت در سال را خواهد داشت، یادآور شد: پاکت‌های تولیدی این واحد از جنس پلی‌پروپیلن لمینت شده (ضد آب) است که نه تنها برای سیمان، بلکه برای بسته بندی صنایع غذایی نیز قابل استفاده خواهد بود.

مدیرعامل سیمان سامان اضافه کرد: پیش از این نیاز پاکت سیمان این مجموعه گاهی به صورت واردات و  گاهی هم از طریق واحدهای تولیدی دیگری که در کشور فعالیت دارند، تامین می‌شد.

مدیرعامل سیمان سامان کرمانشاه با اشاره به اینکه کارخانه تولید پاکت پروپیلن در کرمانشاه وجود دارد اما با این تجهیزات و تکنولوژی مشابهی در استان نداریم، خاطرنشان کرد: این مجموعه علاوه بر پوشش نیاز کرمانشاه می‌تواند نیاز منطقه غرب کشور را نیز پوشش دهد.

به گفته گراوندی، کارخانه تولید پاکت در مجاورت مجموعه سیمان سامانه احداث خواهد شد.

عناوین برگزیده