تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۰۰
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۱۱۸۸۳۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عرضه اولیه در بورس تهران انجام شد

کشف قیمت ۱۵۵۰۰ ریالی هر سهم آبادا

می متالز - عرضه اولیه سهام شرکت تولید نیروی برق آبادان با نماد «آبادا» امروز (چهارشنبه، یکم مردادماه) در بورس تهران انجام شد.
کشف قیمت ۱۵۵۰۰ ریالی هر سهم آبادا

به گزارش می متالز، امروز تعداد ۳۰۰ میلیون سهم معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت «تولید نیروی برق آبادان» به عنوان پانصد و چهل و دومین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش «تامین برق، گاز، بخار و آب گرم» گروه و طبقه «تولید، جمع‌آوری و توزیع برق» در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد «آبادا» به شیوه ثبت سفارش کشف قیمت و عرضه اولیه شد.

براساس این گزاش، تعداد ۲۵۰ میلیون سهم در روز جاری برای عرضه به عموم و ۵۰ میلیون سهم برای عرضه به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز شنبه چهارم مردادماه، در مجموع معادل ۱۲ درصد از سهام شرکت «تولید نیروی برق آبادان» با نماد (آبادا) به قیمت هر سهم ۱۵۵۰۰ ریال در بورس تهران کشف قیمت و معامله شد.

با عرضه اولیه این شرکت در بورس تهران (عضو هیئت مدیره فدراسیون بورس های اروپا-آسیایی (فیاس))، تعداد شرکت‌های فعال در بورس به ۳۳۹ شرکت رسید و به ارزش بازار ۳۸ هزارو ۷۵۰ میلیارد ریال افزوده شد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد