تاریخ: ۲۹ تير ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۹
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۱۱۸۸۹۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده مردم زنجان و طارم:

کار در حوزه معدن برای سرمایه‌گذاران و فعالان بسیار سخت شده است

می متالز - نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به مشکلات حوزه معدن برای سرمایه‌گذاران گفت: در صورتی که اداره منابع طبیعی و محیط زیست برای رفع مشکلات فعالان حوزه معادن همکاری نکنند، این موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
کار در حوزه معدن برای سرمایه‌گذاران و فعالان بسیار سخت شده است

نماینده مردم زنجان و طارم: کار در حوزه معدن برای سرمایه‌گذاران و فعالان بسیار سخت شده است

به گزارش می متالز، مصطفی طاهری در زمینه مشکلات و معضلات موجود در حوزه معادن استان، اظهار داشت: بخشی از این مشکلات در سطح کشور مطرح بوده و فقط به استان زنجان اختصاص ندارد.

وی با اشاره به اینکه بخشی از مسائل پیش روی حوزه معدن در استان نسبت به سایر استان‌ها بیشتر بوده و این در حالی است که متولیان امر می‌توانند با استفاده از بندها و تبصره‌های مختلف این مشکلات را رفع کنند، تصریح کرد: متاسفانه کار در حوزه معدن برای بسیاری از فعالان این عرصه سخت شده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه معدن، سریع‌ترین جایگزین برای نفت است، افزود: در استان زنجان متاسفانه برخی از دستگاه های اجرایی همچون اداره‌کل منابع طبیعی و سازمان محیط زیست، معدنکاران را اذیت می‌کنند و عمده‌ترین مشکلات فعالان این حوزه با این دو سازمان است.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما رفع مشکلات مذکور در حوزه معدن استان زنجان است، ابراز کرد: در صورت عدم همکاری مسئولان، این موضوع از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.

طاهری خاطر نشان ساخت: گسترش زنجیره تولید در حوزه معادن و توجه به فرآورده‌های معدنی از مهم‌ترین اهداف ما بوده و با خام‌فروشی موادمعدنی به شدت مخالف هستیم.

عناوین برگزیده