تاریخ: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ ، ساعت ۲۰:۲۲
بازدید: ۴۵۵
کد خبر: ۱۱۹۰۲
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

شرکت معدنی و صنعتی گل گهر صاحب گمرک اختصاصی می شود

می متالز - صبح امروز سه شنبه ٨ اسفندماه و در دیدار مدیرکل گمرکات استان کرمان با مهندس ناصر تقی زاده-مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر-پیشنهاد احداث گمرک اختصاصی در منطقه گل گهر مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.
شرکت معدنی و صنعتی گل گهر صاحب گمرک اختصاصی می شود

به گزارش می متالز و به نقل از روابط عمومی گل گهر، بر اساس قوانین سازمان گمرک کشور واحدهای تولیدی فعال و بزرگ کشور برای سهولت در انجام صادرات و واردات محصولات مورد نیاز خود، چنانچه متقاضی احداث گمرک اختصاصی باشند می توانند پیشنهاد خود را به اداره گمرک ارائه دهند.
گفتنی است معیار اولیه برای احداث گمرک در واحدهای تولیدی و صنعتی، فراهم نمودن انبار می باشد و طی بازدیدی که امروز جمعی از  مدیران گمرک استان از مجموعه گل گهر داشتند مقرر شد انبارهای گل گهر بر اساس معیارهای اداره  گمرک تجهیز و پس از صدور مجوز توسط سازمان گمرک کشور و ثبت آن در سامانه گمرکات کشور فعالیت خود را آغاز کنند.

بدون شک این اتفاق مهم و احداث این گمرک اختصاصی برای مجتمع معدنی و صنعتی گل گهر یک امتیاز بزرگ محسوب می شود.
گفتنی است از مهمترین مزیت های این اتفاق این است که از این به بعد صادرات و  واردات کالاها و محصولات مورد نیاز گل گهر از این گمرک اختصاصی انجام می شود و دیگر نیازی به مراجعه به گمرک شهرستان نبوده و مستقیما با سایر گمرکات کشور و به ویژه گمرک بندرعباس همکاری مستقیم خواهند داشت.

 

منبع: می متالز
عناوین برگزیده