تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۳
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۱۱۹۰۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
زارع مطرح کرد:

ارتقای جایگاه نظارتی مجلس با حضور مدیر تاثیرگذار در دیوان محاسبات/خودرو در زمان بذرپاش گران نشد

می متالز - عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، معتقد است بذرپاش با تجربیاتی که در مجموعه های مختلف کسب کرده به عنوان یک مدیر جوان می تواند دیوان محاسبات را به سمت تقویت جایگاه نظارتی و پیشرفت سوق دهد.
ارتقای جایگاه نظارتی مجلس با حضور مدیر تاثیرگذار در دیوان محاسبات/خودرو در زمان بذرپاش گران نشد

رحیم زارع

به گزارش می متالز، رحیم زارع عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخاب مهرداد بذرپاش به عنوان رئیس جدید دیوان محاسبات، گفت؛در بیانیه گام دوم انقلاب بر حضور جوانان در عرصه های مدیریتی سیاسی و اقتصادی تاکید شده است که انتخاب بذرپاش به عنوان رییس دیوان محاسبات گامی در راستا است.
نماینده مردم آباده، خرم‌بید و بوانات در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه جوانان می توانند با حضور در عرصه های مختلف تحول آفرین باشند و تغییرات مثبت ایجاد کنند، افزود: انرژی جوانی و توان کاری آقای بذرپاش سرمایه ای برای ایجاد تحول و استفاده از ظرفیت های قانونی و نظارتی است، همانگونه که در سوابق اجرایی گذشته وی چنین تحولات مثبتی مشاهده می شود.
وی ادامه داد:اثر گذاری در مدیریت مهم است  بطور مثال در دوره مدیریت بذرپاش در مجموعه خودروسازی سایپا قیمت خودرو، تقریبا افزایشی نداشت و اکنون وی با تجربیاتی که کسب کرده و برنامه هایی که برای مدیریت دیوان محاسبات ارایه داده می‌تواند به عنوان یک جوان پخته موفق عمل کند.
زارع با بیان اینکه مردم از مجلس انتظار ایجاد تحول به نفع مردم  را دارند، تصریح کرد: مردم از مجلس توقع دارند که نقش نظارتی خود را به درستی انجام دهد و در این راستا دیوان محاسبات با مدیری جوان و کارآمد می تواند تحول ساز شود.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، بر لزوم بررسی به روز پرونده های دیوان محاسبات تاکید کرد و گفت: دیوان محاسبات با حضور مدیر جوان و با تجربه می تواتد به سمت تقویت جایگاه نظارتی و تاثیرگذاری حرکت می کند.

عناوین برگزیده