تاریخ: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۶
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۱۱۹۰۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فیروزی مطرح کرد:

سابقه بذرپاش نمایانگر نوآوری در مدیریت بود / این نگاه موجب تحول در دیوان محاسبات می‌شود

می متالز - نماینده مردم فسا در مجلس گفت: سابقه فعالیت‌های بذرپاش نشان داد که مدیری اهل نوآوری است و مطمئنا وی با این نگاه در دیوان محاسبات تحولی ایجاد خواهد کرد تا مجلس بتواند نقش نظارتی خود را بهتر انجام دهد.
سابقه بذرپاش نمایانگر نوآوری در مدیریت بود / این نگاه موجب تحول در دیوان محاسبات می‌شود

حجت الله فیروزی

به گزارش می متالز، حجت الله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس درباره حضور بذرپاش در دیوان محاسبات کل کشور گفت:  مجلس یازدهم با نگاه جوانگرایی توسط مردم شکل گرفت و بنابراین نمایندگان هم در انتخاب‌های خود به سمت جوانگرایی حرکت می‌کنند.

وی افزود: البته سابقه فعالیت‌های بذرپاش هم نشان داد که مدیری اهل نوآوری است و مطمئنا با این نگاه در دیوان محاسبات تحولی ایجاد خواهد کرد تا مجلس بتواند نقش نظارتی خود را بهتر انجام دهد.

فیروزی تاکید کرد: مجلس این بار تصمیم گرفت، از اهرم‌های نظارتی خود به نحو بهتری استفاده کند و یکی از ایرادات گرفته شده تاکنون نسبت به دیوان محاسبات نظارت‌های پسینی است.

نماینده مردم فسا در مجلس اظهار کرد: دیوان محاسبات تاکنون در حقیقت بعد از وقوع تخلفات و اتفاقات نظارت را انجام داده، نمایندگان مجلس هم معتقدند باید بخشی از نظارت‌ها حالت پیشگیرانه و همزمانی داشته باشد بنابراین مجلس با این دیدگاه و بررسی برنامه‌های بذرپاش در صحن علنی به وی به عنوان رئیس دیوان محاسبات رای داد.

عناوین برگزیده