تاریخ: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۴۳
بازدید: ۲۳۵
کد خبر: ۱۱۹۰۹۳
سرویس خبر : انرژی
مدیر ناحیۀ نورد سرد مطرح کرد:

رشد ۷ درصدی تولید محصولات سیکل سرد "فولاد" + دستاوردها در حوزۀ تولید ورق

می متالز - مدیر ناحیۀ نورد سرد فولاد مبارکه از رشد ۷ درصدی تولید محصولات سیکل سرد خطوط نورد، دستاوردها در حوزۀ تولید ورق بسته‌ بندی کلاف و تولید محصولات پیش‌رنگ در صنعت لوازم خانگی در سه‌ ماهۀ اول سـال خبر داد.
رشد ۷ درصدی تولید محصولات سیکل سرد "فولاد" + دستاوردها در حوزۀ تولید ورق

به گزارش می متالز، بهزاد بهادرانی از رشد 7 درصدی محصولات سیکل سرد خطوط نورد شرکت فولاد مبارکه در سه‌ ماهۀ اول سال با تولید 262 هزار تن خبر داد و گفت: به‌ منظور پاسخ‌گویی به نیاز بازار، در خط محصولات قلع‌اندود نیز با تولید ۳۰ هزار تن و ثبت یک رکورد تولید در اردیبهشت‌ سال جاری، بخش قابل‌توجهی از نیاز بازار در حوزۀ بسته‌بندی صنایع غذایی تأمین شد.

وی به دستاوردهای فــولاد مبارکه در حــوزۀ تولیــد ورق موردنیــاز بسته‌بندی کلاف نیز اشاره کرد و افزود: برای رهایی از وابستگی به واردات این نوع تسمه‌ ها که در بسته‌بندی کلاف‌های تولیدی کاربرد زیادی دارد، پیش از این با همکاری واحدهای مختلف شرکت، موفق به بومی‌سازی این محصول شده بودیم و بطور مشخص در سه‌ ماهۀ اول سال با تولید 1500 تن از این نوع محصولات ضمن بی‌نیازی از واردات و تأمین نیاز شرکت از خروج مقادیر قابل‌توجهی ارز جلوگیری شده است.

بهادرانی ادامه داد: در این مدت هزار تن ورق رنگی مورد نیاز در صنعت لوازم خانگی نیز تولید شده است. پیرو تأکید مدیریت ارشد سازمان بر پاسخگویی مناسب به این صنعت، تولید محصولات پیش‌رنگ نیز در دستور کار قرار گرفت تا "فولاد" به‌عنوان تنها تولیدکنندۀ این محصول استراتژیک در ایران ضمن ایجاد بی‌نیازی از  واردات به میزان قابل‌توجهی صرفه‌جویی ارزی به ارمغان آورده باشد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده