تاریخ: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۲۳
بازدید: ۳۱۰
کد خبر: ۱۱۹۸۷۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت تاکید کرد:

ضرورت اطلاع رسانی مناسب اقدامات وزارت صمت توسط روابط عمومی های استان ها/ لزوم تقویت جایگاه روابط عمومی ها در سازمان صمت استان ها

می متالز - مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: سیاست های اجرایی وزارتخانه توسط استانها عملیاتی می شود و اقدامات انجام شده باید توسط استانها رسانه ای شود تا توسط مردم لمس شود و نمود پیدا کند.
ضرورت اطلاع رسانی مناسب اقدامات وزارت صمت توسط روابط عمومی های استان ها/ لزوم تقویت جایگاه روابط عمومی ها در سازمان صمت استان ها

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/172935/184A2601%20-%202.jpg

به گزارش می متالز، محمدحسن صبوری دیلمی در جلسه ویدئو کنفرانسی مسوولان روابط عمومی سازمان های صمت استان ها با رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صمت گفت: در شرایط سخت تحریم ها و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، نقش روابط عمومی ها در این حوزه پررنگ است، روابط عمومی ها باید اقدامات مثبت را منعکس نمایند تا امید و انتظارات مثبت به جامعه تزریق کنند.

وی تصریح کرد: فعالیت روابط عمومی در استانها باید پررنگ تر باشد، با تداوم فعالیتها ساز و کارها نیز باید در حوزه بودجه و امکانات مناسب تر شود.

مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت افزود: نقش روابط عمومی در شرایط فعلی و فشار تحریم ها با اهمیت است و امکانات حداقلی باید در اختیار آنها قرار بگیرد و با روسای سازمانهای استانی در خصوص بودجه روابط عمومی ها رایزنی خواهیم کرد.

صبوری دیلمی ادامه داد: چارت سازمانی روابط عمومی ها در سازمانهای استانی باید تقویت بشود و روابط عمومی در سازمانهای استانی باید تبدیل به اداره بشود.

عناوین برگزیده